Gå til innhold

Nordmenn og Multiplayer

Anbefalte innlegg

V[]bster,30/07/2005 : 21:46]
Alle dere folk er bare "skap-fjortisser", dere kan ikke skrive en eneste post i dette emnet, uten og si hvor dumme unger er pågrunn av at de hele tiden skrive "Omfg haxx00r", vel der gjrode jeg det! Dere velger og fokusere på Nordmenn, når du ikke ser at alle de "andre" er like ille. Counter Strike er ikke roten til alt vondt, det er også feil og si at alle unger vil herme etter "Old Skuul" CS-spillere som spillte det siden "beta 1". Er "Old school" folka så mye bedre enn alle andre bare pågrunn av at de spillte den første utgaven av counter strike? Ikke alle nordmenn er rølpete drittunger, nøkkelordet her er "drittunger".

:roll:

:yes:

Begrunn?

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1337 = leet = elite

Veldig enig med trådstarter. Cs er og blir roten til alt ondt. Jeg slutta med cs nå i februar. (den 11 februar faktisk.) Og har ikke spillt en eneste match før i går. Connecta til en random norsk server, ser på chatten i to runder før jeg blir nødt til å skru den av pga. små usikre unger som tror de får større tiss av å skjelle ut motstanderen i et data spill. Herregud så glad jeg er for at jeg ikke spiller cs lenger.

Kan ikke huske at det var slik før i tiden. Når folk tok rakketter i ansiktet under en heftig kamp i quake, så sto det ikke n00b over hele skjermen. Kanskje et lite :) men thats it.

Dessuten virker det som om utrykk som gg og gl hf (good game og good luck have fun) ikke finnes lenger.

Men men, det er jo stort sett bare i cs drittslengingen skjer. Ta en runde warcraft feks. ikke ofte du får dritt i trynet der, for ikke å snakke om starcraft. I wow har du jo /ignore så der er det ikke no problem :)

GG "cs norge"

Lenke til kommentar

Hehe... nordmenn og online ja.... Har spill sc bw, Star Craft siden 1998 og nordmenn har virkelig en tendens til å skryte/overdrive i allt de sier og gjør... Men for å si det sånn.... ingen av de andre landene er noe bedre, ord som noob, pwnd og 2low kommer igjenn og igjenn overallt. Begynte å spille på den amerikanske West serveren her for et år siden...... Kan si så mye at jeg gikk derfra etter 4 måner....... Ikke det at jeg ikke klarte eller orket, men allt drit slengingen ble for mye hehe... ver gang du vant en kamp, så skrev du "din forba**nna noob" og hver gang du tapte så burde du forlate Battle.net....................

Lenke til kommentar
Men men, det er jo stort sett bare i cs drittslengingen skjer. Ta en runde warcraft feks. ikke ofte du får dritt i trynet der, for ikke å snakke om starcraft. I wow har du jo /ignore så der er det ikke no problem :)

GG "cs norge"

I min øyne så oppfører vi oss bra på b.net. Aldri møtt på noen drittunger der, men det er dømt til å være noen der. Er bare glad for at jeg aldri har møtt på dem :)

Hvis jeg husker rett så har du også ignore i wc3, eller var det kanskje squelsh? Uansett, da er den brukeren ute av bildet :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...