Gå til innhold

Nordmenn og Multiplayer

Anbefalte innlegg

Tidligere i dag, satt jeg meg ned for å spille litt Counter Strike (Source).

Det første jeg ser er en chat som renner over av "fjortisser".

"n00b, gay, pwned, gull, lotto, whine, 1337" osv, bare flyter inn i chatten.

Konstant er det noen som klager på noe, eller må få frem att "Jeg er verdensmester".

Jeg hadde nesten glemt hvor ille dette var.

Dette var grunnen til att jeg sluttet å spille på norske servere, i nesten alle multiplayer spill.

Legg merke til att nordmen er ille på dette området, er sjelden jeg ser f.eks en Amerikaner prate på denne måten, eller ha samme holdning.

Det virker ikke engang som om de synes det er gøy å spille, den eneste grunnen til att de spiller, er fordi de skal være "Verdensmester". Og selvfølgelig rakke ned på absolutt alle andre som spiller på samme server som dem selv.

Men det virker som om "fjortissene" holder seg til Counter-Strike.

Er svært lite av dem i f.eks Battlefield 2.

De har desverre også invadert World of Warcraft. De fremstår ofte i form av en Rogue, med stor munn. Disse Roguene er selvsagt "Verdensmestere".

- Selvfølgelig er det unntak, drar ikke alle over en kam.

Poenget mitt er att Nordmenn Faktisk er verre enn alle andre land.

Dette er absolutt ikke positivt, og i min mening får det Ola Nordmann til å fremstå som en forbasket idiot.

Endret av Co[]V[]bster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk ikke lov til å leie rom på et hotell i Berlin fordi at de hadde hatt så mye bråk med nordmenn.

Nordmenn og italienere er de aller verste gjestene sa de.

Tror vi er av de mest uhøflige og usympatiske menneskene som fins, vi har også noen av de dårligste tiltakene mot mobbing på skoler på internasjonal basis.

Syns amerikanere er hyggeligere generelt. Mindre hovne snerper og drittsekker der borte!

Lenke til kommentar
Fikk ikke lov til å leie rom på et hotell i Berlin fordi at de hadde hatt så mye bråk med nordmenn.

Nordmenn og italienere er de aller verste gjestene sa de.

Tror vi er av de mest uhøflige og usympatiske menneskene som fins, vi har også noen av  de dårligste tiltakene mot mobbing på skoler på internasjonal basis.

Syns amerikanere er hyggeligere generelt. Mindre hovne snerper og drittsekker der borte!

Helt enig.

Virker som om Ola Nordmann har fått det for seg att han er bedre enn alle andre, og ser ned på de fleste. Er han i nærheten, har alle andre det bare med å flytte seg, og gi godene til ham.

"Steng butikken for alle andre, det er en nordmann som skal handle!"

Endret av Co[]V[]bster
Lenke til kommentar

Uenig.

Jeg har spilt på amerikanske servere i omtrent alle spillene jeg har spilt de siste årene (unntatt WoW), og jeg kan konstantere at den lille brøkdelen med norske drittunger fyker av vekta hvis de skal veies opp mot amerikanske "AOL-kiddies" og britiske småunger. Ikke bare er de uhøflige og frekke, men de skriver dårlig også.

Det er alltid måter å unngå dem på. Spiller du World of Warcraft holder du deg selvfølgelig unna "offisielle" norske servere. Burning Blade er et mekka for snørrvalper, da du har muligheten til å blande både jævelskap og morsmål.

Spiller du CS har du vitterlig ikke mye å forvente, men du kan alltid hoppe på utenlandske servere.

Lenke til kommentar

de norske serverne jeg spiller på finner jeg aldri sånn oppførsel. er sikkert bare heldig med server valgene :p men jeg har vært borti sånt før

Den første gangen jeg merket sånn snakk på server. hvar faktisk en engelsk en. de sa alt fra: gay, "nick" fucks his dog, "nick" licks his moms pussy osv.

da ble jeg irritert og forlot servern

Endret av K9
Lenke til kommentar

Jeg skal si meg enig i at mange nordmenn oppfører seg veldig dårlig i multiplayerspill, men ikke proposjonalt verre enn andre nasjoner.

En annen ting er at veldig mange nordmenn ikke lider av den ignoransen mange andre nasjoner utviser, rett og slett fordi vi ikke har klart å pådra oss en like stor nasjonalfølelse.

Beklager at det virke bombastisk, men det er nå engang det jeg tenker.

Lenke til kommentar

Det der er jeg fulstendig enig i!

Veeit foresten grunnen til at det

er mest cs det går i hos norske fjortiser.

Det er fordi cs er faller drastisk

når det gjelder resursbruk en i forhold

til fks. bf 2. De har rett og slett ikke

greie på pc, og kjører gjerne en hel masse

andre programmer samtidig. (msn 7.0 *hint*

*hint*)

Lenke til kommentar

Det er ikke få ganger jeg har sett norske kids drite seg ut på Generalchatten i WoW. For noen dager siden tok vi faktisk inn en kar i guilden, og han presterte å bli kicket etter under 10 minutter som medlem. Grunnen var at jeg bustet han i å være frekk på General i Duskwood.

Det er synd at CS-kidsa har funnet veien til World of Warcraft synes jeg :thumbdown:

Lenke til kommentar

Hehe, om dere irriterer dere grundig over disse fjortissene så er det bare til å smile å le litt med deg selv og tenke "Herregud så mange dumme folk det er i verden".

Før bare irriterte jeg meg over de, nå bare vender jeg meg vekk og ler av de :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...