kebab Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Nokia PT-6 Nokias nye overvåkningskamera har ikke fått så mye blest. Det er merkelig, for bevegelsessensor og mobilstyring gjør dette til mer enn et lektøy - enten du skal beskytte hytta mot innbrudd eller holde øye med båten. Vi har sjekket hva kameraet er godt for! Les artikkelen her Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hehe, den var morsom Kan få mange morsomme minutter med den. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Arti. Konge at dere tester sånne gadgets også. Kunne godt ha hatt bruk for en sånn på hytta. Hva er prisen? Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 http://produkt.amobil.no/fritekst_sok.php?...ew_search=s%F8k 2617 kr på det billigste. Fin test. Artig at dere tester slike produkter. Jeg synes Nokia imponerer med denne, og som dere sier finnes det ingen reelle konkurrenter. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 genialt produkt. Nesten så jeg vurderer å kjøpe meg det, slev om jeg egnetlig ikke har noe spessielt nytta av det. Kan jo sette det utenfor døra, så vet jeg om det er noen der, selv om jeg ikke er hjemme. Lenke til kommentar
Pablo24 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hadde vært perfekt til min fars 50 årsdag. Men PT-6 blir nok i overkanten dyr i forhold til min økonomi, pluss at jeg frykter den blir for avansert for min far. Et tilsvarende komponent som er begrenset til å kun sende enkel informasjon som temperatur og lignende til mobil hadde der i mot vært perfekt. Altså, hvor funksjoner rundt kamera utelukkes. Noe som har sett eller hørt noe slikt? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Fin dings det der, men brukervennligheten kunne vært VESENTLIG forbedret med ett java program, og mulighet for å koble kameraet direkte til en mobil, og bruke skjermen som søker. Videre burde den støttet 3G, og (dermed?) muligheten for videotelefoni. En ting er at man ringer opp kameraet, men da bør man få se hva den ser også! Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Fin dings det der, men brukervennligheten kunne vært VESENTLIG forbedret med ett java program, og mulighet for å koble kameraet direkte til en mobil, og bruke skjermen som søker. Nå er det svært lite nyttig man kan lave under den felles java-standarden, spesielt om disse programmene skal fungere på nesten alle mobiler. Jeg synes det er fullt forståelig at Nokia derfor bare lager et program til Series 60 som både støtter mange ulike mobiler og gir mye mer muligheter til å utforme programmer. Ble litt dårlig formulert av meg, men men.. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 du kan fortsatt ikke bruke skjermen som søker.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg