Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Da NRK begynnte å sende Flukta frå dyreskogen igjen, tenkte jeg på om det ikke var noe annet som hadde vært morsomt å få et lite gjensyn med. Dette måtte selvsagt bli de franskproduserte seriene "Det var en gang...". De seriene jeg husker er: Il était une fois l'homme (1978) - Denne ga en fin insikt i menneskets historie. Il était une fois... l'espace (1982) - Tja... En slags animert versjon av Star Trek Il était une fois... la vie (1986) - Denne serien fortalte oss hvordan kroppen fungerte. Er sikker på at mange andre husker disse seriene, og hadde likt et gjensyn på NRK. Så send mail til NRK med oppfordringer til å sende mer god gammeldags barne-tv. For mer informasjon om seriene, se www.procidis.com Foressten, mener å ha sett den første serien på DVD, men ikke de to andre. Kan noen bekrefte dette? Endret 23. juli 2005 av Slettet-IBL5Pam9QB Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg har Det var en gang et menneske på DVD. Vil tro de to andre også finnes på DVD. Ifølge en User Comment på IMDB så finnes Il était une fois... l'espace på DVD i Frankrike. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Ja, alle seriene finnes på DVD i Frankrike, men da kun med fransk tale og ingen subtitles. Det er vel bare "Det var en gang... et menneske" som er å få kjøpt på DVD i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå