Mattlakk Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Legg deg i sengen og se på et spesielt punkt på veggen, da begynner du og tenkte på alt mulig, og vips, så våkner du neste morgen.. Og les Donald, det er så latterlig dårlig så du sovner.. Natta Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 En pils hjelper faktisk. Øl inneholder humle, og de fleste blir faktisk søvnige av dette. Prøv! Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 - Gjør rommet så lydtett som mulig. - Gjør rommet så lystett som mulig - Bruk en"øyemaske". En sånn middelaldrende damer bruker. De virker. - Regelmessige måltider gir kroppen er daglig rytme som gjør det lettere å sovne. - Et glass rødvin om kvelden. Dette er vistnok sunt i tillegg. - Masturbèr. Denne funker ikke for meg personlig. - Et varmt bad - En varm dusj - Drikk varm melk - Drikk kamille-te - Tren litt hver dag. Jogging er bra. - Les en bok om noe som ikke interesserer deg. - Prøv å tving deg opp tidligere på dagen. Dette lar seg ikke utføre for mitt vedkommende - Ha det kjølig på rommet. Jeg har problemer om det blir for varmt. - Luft ut rommet hver dag. Frisk luft er bra. - Drikk nok vann før du legger deg. Dehydrering gjør deg trøtt og slapp om morgenen. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 En flaske sprit. Drikk denne fort fra 8 til 9. Du soer som en stein klokka 11 Dette er jo faktisk et godt tips, og en oppskrift på å bli alkoholiker men det blir off-topic. Sover hvertfall grisegodt etter et par pils eller noen gode drinker, men balanse er en fin ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå