Haddock Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hei! Som en god del andre sliter jeg sinnsykt med å få sove om nettene. Og så og si alle jeg kjenner sliter med det samme nå i sommerferien! Kan kanskje skyldes varmen som det sto i VG for en stund siden, men tviler litt på dette... Klokka blir som oftest 6-7 før jeg kan få litt søvn og dette gjentar seg neste dag selv om jeg står opp tidlig og går rundt trøtt hele dagen Noen som har gode tips for og sovne lettere? Mvh Haddock Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Gjør som meg, løp 5 km kl 1 om natten ... nå er klokken riktignok 2, men - aldri for seint for en jogge/løpetur (hvis du er heldig, blir du sliten, får deg litt frisk luft og sovener kanskje litt raskere) forresten det varme griene (har ikke lest det noe sted enda) men - det må nesten bare stemme. Ligger for det meste uten dyne, bare puten. Sover bedre om sommeren da Endret 23. juli 2005 av Andreaz_ Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hva vil du ha tips for? At du også vil sove, forstår jeg. ))) Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Har brukt joggetur teknikken en stund, iallefall i eksamenstidene. Det blir ofte mye stillesitting, mye hjerneaktivitet og lite fysisk aktivitet. Det hjelper å slite seg skikkelig ut, ta en dusj og drikke mye vann. Foretrekker å jogge noen timer før jeg planlegger å sovne ellers er jeg for våken pga jogginga. Nå som det ikke er studier og jeg har full sommer og ingen jobb foretrekker jeg å sitte på brygga med kompiser og røyke en joint eller tre. Sovner lett når jeg kommer hjem, bare å sette på noe musikk og sovne mykt inn. ... da setter jeg på Pink Floyd jeg, så får vi se om det funker! God natt og lykke til! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Få ei fin dame til å overnatte. ei som kan synge. å så får du ho til å synge natta sang ville ikke hatt noe imot det nei Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 En flaske sprit. Drikk denne fort fra 8 til 9. Du soer som en stein klokka 11 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 En flaske sprit. Drikk denne fort fra 8 til 9. Du soer som en stein klokka 11 Og pumpes klokka tolv Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 En flaske sprit. Drikk denne fort fra 8 til 9. Du soer som en stein klokka 11 Og pumpes klokka tolv ja, men det husker man ikke allikevel Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 En flaske sprit. Drikk denne fort fra 8 til 9. Du soer som en stein klokka 11 :!: Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 ta deg et super varmt bad.. ligg der 20-30 min, når du da reiser deg så føler du deg helt kake i kroppen. tørk deg fort å legg deg. Om du ikke sovner så er det hvertfall jævlig digg dusj funker å.. snakker om nesten brenne deg tempraturer.. gjør det varmere og varmere til du ikke klarer mer. da er kroppen passe daff når du køyer Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Ingen cola eller kaffe. Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Takker for masse tips folkens! Merka godt at den spritflaska hjelper godt på, men både det tipset og det med jointen blir dyre innsovningsteknikker etter hvert Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Har samme problemet. Fant ut at å ta en dusj før man legger seg og sette på noe litt 'rolig' på tv som man bare gløser litt på fungerer fint. Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Har samme problemet.Fant ut at å ta en dusj før man legger seg og sette på noe litt 'rolig' på tv som man bare gløser litt på fungerer fint. Det kan godt være grunnen ja! Brukte alltid å dusje før jeg la meg før, men slutta med det i ferien, tar det om morgenen i stedet. Kanskje det har en sammenheng ja! Takker! Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 ellers så funker det jo alltids med en liten sengevarmer (helst hunkjønn) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Les noen sider i H. P. Lovecrafts 'At the mountains of madness'. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Hva med å telle sauer? Endret 25. juli 2005 av hansakebab Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 I det hele tatt virker det som om at å varme opp kroppen før man går å legger seg har en søvndyssende effekt Badstue synes jeg selv er mest effektivt... blir superdøsig av å sitte der skikkelig lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå