Gå til innhold

SLutt på Lefdals prisgaranti?

Anbefalte innlegg

Hei dere tenkte å kjøpe mobil på Lefdal, utelukkende pga denne 150% prisgarantien, men så finner jeg ikke lenger ett eneste ord om prisgaranti på hjemmesidene deres. Er det slutt på den nå????

Forresten er det noen som har sett andre enn databutikken.com og Lefdal og Elkjøp selge de nye Sandisk Memorystick Gaming Pro Duo-brikkene??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm. Jeg har ikke hørt noe om at de har sluttet med prisgarantien. Er ikke så lenge siden jeg benyttet meg av den sist. Kan du ikke bare ringe dem og spørre? 815 58 800.

Og når det gjelder den boten så var det fordi de hadde prisgaranti på ting som kun de førte. De måtte da begynne å merke de tingene kun de hadde sånn at folk visste at det ikke var mulig å benytte prisgarantien på de.

Endret av zand
Lenke til kommentar

Hvis de har sluttet med den på det ha skjedd veldig nylig. Jeg ser at det ikke står noe om den på nettsidene, men det kan være at de har sluttet å markedsføre den så aktivt som tidligere. Det har i hvert fall Elkjøp gjort, selv om den gjelder enda. Lefdal har i hvert fall sluttet med prisgaranti med nettbutikker slik de hadde før. Det gjelder kun lokale konkurenter som har varen på lager.

Lenke til kommentar

Er vel gjerne slik at de legger på frakt før de trekker ut forskjellen, men de gjorde det ikke når jeg kjøpte meg Creative Zen Micro hos dem til 2195kr. Dagen etter dro jeg dit med en utskrift av yatack's tilbud på 1649kr :). Dette gjorde jeg i mai eller juni, husker ikke helt nå.

Telcontar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...