Kadra kadabra Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hei dere tenkte å kjøpe mobil på Lefdal, utelukkende pga denne 150% prisgarantien, men så finner jeg ikke lenger ett eneste ord om prisgaranti på hjemmesidene deres. Er det slutt på den nå???? Forresten er det noen som har sett andre enn databutikken.com og Lefdal og Elkjøp selge de nye Sandisk Memorystick Gaming Pro Duo-brikkene?? Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Tror det er en god stund siden de måtte slutte med den ja. De måtte vel betale ei bot og pga. den. Hmmm, har du sett etter på prisguiden her på amobil? Hva er forresten forskjell på MS Pro Duo og Gaming Pro Duo? Lenke til kommentar
zand Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Hmm. Jeg har ikke hørt noe om at de har sluttet med prisgarantien. Er ikke så lenge siden jeg benyttet meg av den sist. Kan du ikke bare ringe dem og spørre? 815 58 800. Og når det gjelder den boten så var det fordi de hadde prisgaranti på ting som kun de førte. De måtte da begynne å merke de tingene kun de hadde sånn at folk visste at det ikke var mulig å benytte prisgarantien på de. Endret 23. juli 2005 av zand Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hvis de har sluttet med den på det ha skjedd veldig nylig. Jeg ser at det ikke står noe om den på nettsidene, men det kan være at de har sluttet å markedsføre den så aktivt som tidligere. Det har i hvert fall Elkjøp gjort, selv om den gjelder enda. Lefdal har i hvert fall sluttet med prisgaranti med nettbutikker slik de hadde før. Det gjelder kun lokale konkurenter som har varen på lager. Lenke til kommentar
coban Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Feil. Prisgarantien fungerer også mot Nettbutikker. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Er vel gjerne slik at de legger på frakt før de trekker ut forskjellen, men de gjorde det ikke når jeg kjøpte meg Creative Zen Micro hos dem til 2195kr. Dagen etter dro jeg dit med en utskrift av yatack's tilbud på 1649kr . Dette gjorde jeg i mai eller juni, husker ikke helt nå. Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå