Gå til innhold

Prisanslag på "gammelt" kabinett... hvilket nytt?

Anbefalte innlegg

Heisann

En kamerat fant et helt nytt kabinett, type denne. Han skal ha 100kr for det, men det synes jeg var litt dyrt. Itillegg er det en stygg bulk nederst på den ene siden. Hvor mye mener det dere det er verdt... er trossalt blitt kastet av noen andre ;)

Et annet spm... hvilket kabinett anbefaler dere i prisklassen 500 - 1000? Vil ha et stilfult, gjerne med vindu, og bør være av god kvalitet. At det er lett er også et pluss. Gjerne noen litt dyrere også, da det er ikke jeg som betaler :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

syns ikke han burde ta mer en 50 spenn for det... ville ikke gitt 100 i allefall... du får et helt nytt PALO ALTO på mpx for 100spenn.

Lenke til kommentar
Et annet spm... hvilket kabinett anbefaler dere i prisklassen 500 - 1000? Vil ha et stilfult, gjerne med vindu, og bør være av god kvalitet. At det er lett er også et pluss. Gjerne noen litt dyrere også, da det er ikke jeg som betaler :D

Fins ikke penere kabinett enn detta(Uten vingene da, seff):

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PXEC7105HBK

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Når det gjelder Q-tec kabinettet, så hadde jeg vel gitt det bort hvis noen ville ha det ;)

2.spørsmål: Har selv et LianLi PC7ASCAND, og er selv fornøyd.

koster 795 på microplex og digitalimpuls.

Følger ikke med vindu på denne, men fåes kjøpt.

Hvis du vil litt høyere opp i pris, så er jo Thermaltake Tsunami er alternativ, den er med vindu!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...