Gå til innhold

Upgrade: 10k,noen forslag til endringer i oppsett?


Anbefalte innlegg

Skal ha meg nytt kabinett, skjermkort, systemdisk, dvd-brenner og ram.

 

Kabinett: ThermalTake Armor Sort :D

 

Skjermkort: Club 3D GeForce 7800GTX Noen som har testet dette?

 

HDD: Western Digital Raptor 74GB, evt 36GB? Ideer?

 

DVD-Brenner: Pioneer DVD-R 109 Sort Noen erfaringer med denne?

 

RAM: G.SkillF1 Dual Channel 2x512 MB PC4400 DDR550, CAS 2.5-3-3-7 - F1-3200DSU2-1GBLE

 

 

Noen forslag til endringer på dette oppsettet?

 

Mine nåværende specs er i profil ;)

Endret av amarios
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HD: En stund siden jeg så tester av 36GB Raptor, men mener å huske at den var sjokkerende treg i forhold til 74 Gig'ern.

 

Brenner: Har en slik selv, veldig stabil og brenner veldig bra på 16x hastighet, men litt finspist på noen typer plater. Den leser veldig bra med firmware 1.40 eller nyere, har ikke hatt bruk for DVD leser etter jeg kjøpte en slik. Kvalitetsbrenner som liker kvalitetsplater :)

Lenke til kommentar

heanwi: klarer ikke å vente :p må bruke pengene med en gang jeg får dem ellers sløser jeg de bort på tull å dritt :blush:

 

chills: hmm...skal overklokke og disse brikkene klarer som oftest 300mhz 2.5-3-3-7, tviler på at jeg finner 1024mb brikker som klarer det samme. kan vel kjøpe et til sett hvis behovet er der

Lenke til kommentar
chills: hmm...skal overklokke og disse brikkene klarer som oftest 300mhz 2.5-3-3-7, tviler på at jeg finner 1024mb brikker som klarer det samme. kan vel kjøpe et til sett hvis behovet er der

Høres bra ut... 1024 raske er bedre enn 2048 trege! :yes:

Ikke så lenge du blir nødt til å bruke pagefilen under en heftig skuddveksling i BF2 ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...