misvisning Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg oppgraderte naturligvis til 77.72 da den kom ut, men Need for Speed Underground 2 hang seg etter få sekunder ved ok oppløsning/detaljnivå. Laveste detaljnivå på 800x600 virker dog greit. Gikk derfor ned igjen til eldre drivere og det fungerte bra (naturligvis, det virket jo før). Satset på at Nvidia hadde fikset den bug'en nå med 77.76, men neida!! Spillet henger fortsatt like galant! Jeg får 10 sekunders pause mellom hvert 0.10 sekunds lyd/bevegelse. Helt umulig å quit'e eller gjøre noe som helst. Jeg har 6800LE, åpnet for alle pipelines og vertex units. Det hjalp ikke å gå tilbake til originaloppsett på versjon 77.72, så tviler på at det går nå også. Andre spill fungerer. Noen flere med samme/motsatt erfaring? Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Hm... Synes i det siste at ATI er mye flinkere med sine drivere. Endret 22. juli 2005 av Heineoen Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Her bruk denne driveren. http://forums.guru3d.com/showthread.php?threadid=145706 NFS Underground 2 works fine played it for 30 minutes no shutdowns and it plays much faster too http://downloads.guru3d.com/downloadget.ph...87243c204290a15 Lenke til kommentar
misvisning Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Takk for forslag, men det hjalp ikke Fikk et par ekstra tweaks, men selve driverne er vel basert hardt på 77.76. Og i tillegg ble TV'en (tv-kort) full av "vakre" farger, og alle video-filer ble svarte Tror jeg går tilbake til 71.89 til jeg får flere forslag. Det må være kombinasjonen (Gainward) 6800(LE) (AGP) + 77.72/77.76 + NFSU2 som er problemet. Ingen andre her som har 6800(LE) og NFSU2?? Jeg har naturligvis oppdatert NFSU2 med siste patch. Det eneste "gale" jeg har gjort er å ha byttet ut SPEED2.EXE med en no-cd versjon - men det bør jo ha null innvirkning i selve spillet. Funker jo fint med eldre drivere. Endret 23. juli 2005 av misvisning Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg er møkklei driverne til nvidia! Jeg får ikke sett på video med de nyeste driverne (77.xx), jeg får sett på video med de eldre driverne (som f.eks 71.72) men da ser Battlefield 2 helt grusomt ut. Nå lastet jeg ned de nyeste, ingen forbedring på videoproblemet. Jeg får heller ikke spilt GTA: SA, for det henger seg opp når startvideoen frø selve spillet kommer.. Råd? Vær så snill! Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 6600 GT fra Leadtek. Videofilmer går greit med maskinvareakselerasjon på et av de 4 laveste nivåene, men da starter ikke GTA i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå