hauk74 Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 [ Denne Melding var redigert av: hauk74 på 2002-08-01 20:34 ] Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Dette innlegget var nokså unødvendig etter min mening... Lenke til kommentar
LeD Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Quote: Den 2002-07-31 21:00, mad_arab skrev:Dette innlegget var nokså unødvendig etter min mening... Ikke etter min mening... (Bruk av CAPS i postens tittel, og forøvrig svært lite informativ tittel er derimot ikke nødvendig.) Jeg forstår godt at hauk74 ønsker å kjøre et dataprogram han har kjøpt og installert på harddisk, uten å måtte sette i CDen. Dette bør slett ikke lede til mistanker/beskyldninger om piratkopiering. Om slik modifisering/"cracking" av programvaren er lovlig er et svært komplisert juridisk spørsmål som det slett ikke finnes noe fasitsvar på. Den såkalte "DVD-Jon" er tiltalt for å "brutt seg inn" på beskyttede DVD-plater han har kjøpt og betalt. Utfallet av denne saken vil bli svært interessant, også når det gjelder "innbrudd" for å kunne bruke programvare på normalt og ellers lovlig vis. At poster som "Hvor finner jeg cracket til XXX" er uønsket på forumet er en annen sak. "Hvem selger en XXX prosessor for under 500,-" er uønsket av nøyaktig samme grunn. Det er rett og slett ikke av allmenn interesse. LeD [redigert: Fikk ikke med meg at posten lå i "skjermkort, skjermer". Der hører den selvsagt ikke hjemme. Jeg registrer også at hauk74s opptreden i forumet forøvrig er kritikkverdig. Dette endrer selvsagt ikke på det prinsipielle standpunktet mitt som er beskrevet over.] [ Denne Melding var redigert av: LeD på 2002-07-31 23:13 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Quote: Den 2002-07-31 20:23, hauk74 skrev:dere må da skjønne det er mye lettere å ha no cd når man har ca 20 spill på sin pc. Det er sikkert mange som er enige med deg, deriblant jeg, og hvis du kikker litt i Tilbakemeldinger så finner du nok en tråd og to om det. Problemet er at moderatorene mener at det ikke er noe man bør diskutere her iht retningslinjene, og da må man nok føye seg deretter. Enkelte har stått så hardt på det at de er blitt utestengt, svjv. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 altså hauk74, det er ikke lengre enn 2 timer siden ditt forrige useiriøse innlegg om no cd til gta3 der du prøvde å kjefte på oss som gav deg veilledning om feilposting og ulovlig melding. du skal ikke snakke om å ha en useriøs tone inne her. gå å fei foran din egen dør, er mitt råd. Dessuten klarte du feilposting igjen :razz: er det så vansklig å forstå at no cd og skjerpings ikke har noe med skjermkort å skjermer å gjøre? no cd skulle under programvare, helst søppel mens denne meldingen her burde gått under tilbakemeldinger. håper virkelig du blir banna i 2 uker slik at du får tenkt igjennom din oppførsel her på forumet. _________________ The Internet is a good way for people to get on the net with... [ Denne Melding var redigert av: fondus på 2002-07-31 22:58 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå