Kadra kadabra Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hei alle sammen, Jeg har hatt tre usb-minnebrikker til nå, som alle har brukket , egentlig fordi kontakten så lett kan brekkes av innmaten. Men jeg innbiller meg at det hadde likevel vært en trygghet at minnebrikken var laget av aluminum eller lignende. Men finnes dette?? Sandisk sine Cruzer-brikker er vel plast det også selv om det ser ut som aluminium?? Noen som vet hvor jeg får tak i noe bedre enn plast? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Jepp, du finner en i titanium her. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Den HER er vel også i metall av noe slag? Samme som de testet i minnepinne testen før her vel. ¨ Edit: 256MB 512MB og 1GB versjoner av samme typen. Endret 23. juli 2005 av BKB Lenke til kommentar
roac Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 SanDisk Cruiser Micro er metall hele veien, men "kledd" med plast på utsiden. Den har i hvert fall vært trofast mot meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå