Gjakmarrja Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Jeg har lenge gått og fundert hvordan det går ann å lage en boks med elektronisk varsler... det skal ikke gå ann å åpne eller flytte boksen uten at elektronikken inni vet om det! For å hindre endringer så vil jeg tro at boksen må hvere utstyrt med det følgende sensorer: Temperatur GPS Gyroskop Også gullkornet: Boksen er i plexiglass og monteres i et rom med overtrykk eller vakum! Også en sensor som registrer dette... Faen så tøft... Skulle nesten tro det skulle hvere umulig og åpne eller flytte den då... bortsett fra når batteriet går tom då.... Jeg hadde mitt 400 innleggs jubileums nå jippe Og det på 2 måneder Endret 22. juli 2005 av chills Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 HOST!!! Jaggu, det må jeg si..... Tørr jeg spørre hva du skal med en slik boks? Er det ikke enklere å bare bolte fast en safe..... Billigere også Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 En safe som er boltet fast er ikke akkurat så mobil at det gjør noe... Doh.... Viss det hadde hvert en bombe hadde aldri gått an å desarmere den Kanskje eg skal ta vekk idèn? Men men... nesten litt frekt til å frakte viktige ting som... ekstremt dyre ting som museums objekter eller hva du nå vil frakte! Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 heh.... joa, forstår. Du får ta patent på ideén og bli rik. Er viktig å ha kreative ideér Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 En safe som er boltet fast er ikke akkurat så mobil at det gjør noe... Er ikke særlig mobil denna boksen han vil lage heller da:P Lenke til kommentar
rozon Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 *generere en liten søt EMP* <- For de med penger *finne strømtilførselen / vente til batteriet går tomt* <- Studentløsning *knuse plexi glass* *Forsyne seg av snopet* Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Viste jeg hadde sett dette før og med litt kreativ google'ing så fant jeg det http://www.dagbladet.no/dinside/2005/01/08/419717.html hehe Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 vil tro du kommer veldig langt med en finstilt seismiskdetektor (tror det heter det) , bruker det på safer, og andre ting som ikkje skal flyttes på f,eks, museum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå