doomedbroke Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Svindårlig dekning nede i "bunkers`n", hva kan jeg finne på? Lenke til kommentar
eikum Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Svindårlig dekning nede i "bunkers`n", hva kan jeg finne på? Etter litt søking fant jeg noe som kanskje kan hjelpe deg Kom noen treff på Clasohlson.no; - Retningsantenne for mobiltelefoner - Magnetfotantenne - Mobiltelefonantenne MiniWing - Mobiltelefonantenne, Allgon Twin Dual-Band - "Sputnik", det portable jordplane - Magnetfotantenne Allgon Dual-band - Vindusantenne Allgon Dual Band 900/1800 MHz Du kan selv sjekke prisene og info om produktene her; http://www.clasohlson.no/?AFP=store/fs_mm....75&IsCampaign=N eikum Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Til SonyEricsson telefonene kan en få kjøpt en ekstern antenne men den er kostbar og mere til bruk på fjellet eller andre steder det er vanskelig å få dekning. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Kanskje greit å nevne hvilken telefon man har også, da... Lenke til kommentar
doomedbroke Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Kanskje greit å nevne hvilken telefon man har også, da... Sorry, Siemens M65. Lenke til kommentar
doomedbroke Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Svindårlig dekning nede i "bunkers`n", hva kan jeg finne på? Etter litt søking fant jeg noe som kanskje kan hjelpe deg Kom noen treff på Clasohlson.no; - Retningsantenne for mobiltelefoner - Magnetfotantenne - Mobiltelefonantenne MiniWing - Mobiltelefonantenne, Allgon Twin Dual-Band - "Sputnik", det portable jordplane - Magnetfotantenne Allgon Dual-band - Vindusantenne Allgon Dual Band 900/1800 MHz Du kan selv sjekke prisene og info om produktene her; http://www.clasohlson.no/?AFP=store/fs_mm....75&IsCampaign=N eikum Takk for tipsene, skal sjekke ut disse... Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Siemens pleier vanligvis å ha telefoner med bra dekning. Det fikk broren min oppleve, etter at han skiftet mobiltelefon fra Motorola T720 til Siemens C60. Før kunne han ikke sitte i kjelleren og snakke i mobiltelefonen, men med C60-en kan han gjøre det. Lenke til kommentar
GNUfreak Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Hadde selv dårlig dekning med min gamle mobiltelefon (Motorola) i kjellerleiligheten min, men da jeg byttet til LG G7050 har jeg god dekning. Med min gamle måtte jeg hele tiden stå mot stuevinduene for å (i beste fall) få litt dekning. Så, mitt enkle tips, blir egentlig bare det å finne ut hvor i leiligheten man har best dekning. Endret 27. juli 2005 av GNUfreak Lenke til kommentar
iMono Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Spikre metall-plater i taket, og koble platen til din eller naboen din sin parabol! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå