Gå til innhold

Inspirert av været... Kritikk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

flott dette men håpet liksom på å se litt mer av bildet. det ble litt lite og kroppinga forstyrra litt. Fine farger og fint med treet i forgrund. Kansje det hadder blitt litt mere stemning med en annen blennervidde eller litt lengere lukkertid?

Lenke til kommentar

Takk for det :)

bos5e... Her er en versjon hvor jeg har beskjert bort mere... Synes kanskje bildet blir litt vel avlangt men....

Lars91... Under det du ser på bilde er det ikke annet et hustak, tv antenner, og et fjell langt langt borte, så det klipte jeg bort med en gang....

Kunne kanskje vært kult å blåst det opp og rammet det inn i en veldig avlang ramme slik det er nå? :hmm::)

post-209-1122220740_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg synes desverre dette ble alt for mørkt.

Er så utrolig lett å ta et bilde av skyer og kalle det kunst, synes ikke dette skiller seg ut så veldig.

Kan du prøve en versjon hvor du setter opp brightness litt?

Grenene i forgrunnen er fine

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at skyer ikke er lett å få gode bilder av... For dersom man ser noen skyer så kan man kanskje tenke, "fett! det der blir nok et bra bilde.... Men det er vel vanskelig å få gode resultater med det...

Jo takk... Prøvde å få komponert grenen i forkant av kontrastene i bakgrunnen der :)

Legger med enda et bilde av skyene... Men for alle andre enn meg selv, og Siri Kalvig kanskje, så er vel dette bare et og annet tilfeldig skybilde ;)

post-209-1122317782_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...