Gjakmarrja Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Halloen jeg fant dette og lurer litt på hvordan jeg kan sette det ut i livet... skjønnte ikke helt forklaringen.... LINK Lenke til kommentar
Moro Klumpen Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hmm. Er ikke dette en sånn som blir brukt i sesong 4 av tvserien 24. Og i filmen Blast? Tror ikke jeg ville ha mekka sånn, ikke i nærheten av elektronikken du har selv ihvertfall Lenke til kommentar
MRmP Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 en atombombe skulle også kunne "lage" en EMP Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Tenker du på den sprengstoff-drevne eller den andre måten? US Patent 4845378: Emp generator beskriver hvordan du kan lage en. Et google etter EMP generator gir også en god del informasjon. Vennligst si fra når har tenkt å teste den Lenke til kommentar
olmka Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Et høyst relevant spørsmål i denne sammenheng er: Hva har du tenkt å bruke den til? Kan jo selvfølgelig være kjekt å ha hvis du er uenig med naboen el. men ellers er jo bruksområdene ganske begrensede... Lenke til kommentar
icer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Et høyst relevant spørsmål i denne sammenheng er: Hva har du tenkt å bruke den til? Kan jo selvfølgelig være kjekt å ha hvis du er uenig med naboen el. men ellers er jo bruksområdene ganske begrensede... Må tenke på at om du lager en EMP vil "sjokkbølgen" gå utifra deg og i sirkel rundt deg så du må tenke på hvor langt du er ifra huset ditt også EMP bomber er noe terrorister ikke har brukt ennå (såvidt jeg vet), dette er noe som man må tenke over: "Hvor håpløst avhengige vi er av teknologien" (noen som har sett "Escape from NY" , med Kurt Russel? Det er en satelitt som skyter EMP bølger. Det er faktisk helt reelt at det kan skje... Endret 11. august 2005 av icer Lenke til kommentar
Dr_VingTor Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 hørte noe om at amerikanerne fikk tak i et russisk MIG jagerfly, de fikk seg en latter da de så at de hadde brukt radiorør i elektronikken i flyet, men det ble stille da de fant ut at flyet ikke ville bli påvirket av EMP litt off-topic men... (og jeg vet ikke om det stemmer, bare noe jeg har hørt) Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Den er med i Sesong 4 av 24 som "Moro Klumpen" sier og er en såkalt elektomagnetisk pulsbombe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå