daniel_984 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hei! Kan godt si med èn gang at jeg overhodet ikke har noe erfaring med TV-kort. Hva jeg midlertidig har finni ut er at det er billigere (0g mindre) enn en 28" TV. Så, sprøsmålet er hva skal jeg velge? Leser litt av hvert om støy og dårlig software osv. Noen forslag som dekker disse kravene: -Mye analog støy? -Text-TV (som funker ordentlig) -Helst fjernkontroll -God software. -Kjent merket (=kvalitet?) Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Denne eller denne. Kjente merker begge 2 og gir mye for pengene Btw. ville holdt en knapp på Sapphire sin løsning Endret 22. juli 2005 av KimmiK Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Tusen takk!! Ser også poenget ditt med "en knapp på Sapphire" sin. Er det ikke 550Tuneren som sitter i AIW seriene (hvertfall den nyeste x800AIW). Lurte bare på en siste ting, og det er om det går ann for min del å bruke Audigy2ZS lydkortet mitt som lydstøtte istedenfor det som sitter i dette kortet? Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Er det ikke 550Tuneren som sitter i AIW seriene (hvertfall den nyeste x800AIW). Hmm, det vet jeg desverre ikke, mulig det står under spesifikasjoner for det kortet på en av leverandørene sine sider, eller ATi.com, usikker som sagt Selvsagt kan du benytte PCI Lydkort (Audigy2 ZS) som lydenhet, bare huske å disable alle andre lydenheter, boote opp med kun PCI-kortet enablet og installere driver. Dermed sim salabim Lenke til kommentar
? Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Kan også anbefale sapphire 550 kortet. Fikk dette kortet for noen dager siden og kvaliteten på bildet er meget bra samtidig som det har en grei prise. Det som er med av software er ikke akkurat stabilt etter min mening, men det finnes jo mye annen software som støtter dette kortet, du finner noen her Endret 23. juli 2005 av ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå