Gå til innhold

Minne til FS Amilo D


Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte å kjøpe en 256 MB minne brikke til en Amilo D. Har i den forbindelse ett par spm:

 

1) Hvorfor er det så sinnsyk stor forskjell mellom den billigst brikken og den dyreste. Tror det var over 1500,- i forskjell. Er det som å sammenlikne Lada og Mercedes eller er det bare noen forhandlere som prøver å suge mest mulig penger ut av en?

 

2) Bør jeg kjøpe ett kjent merke, eller er det egentlig det samme? Og hva er egentlig ett kjent merke?

 

3) Er ganske ny i gamet, så hva bør jeg kjøpe? :smile:

 

Det er snakk om en Amilo D 2,2 GHz, som bruker DDR minne...

 

På forhånd takk for hjelpen!!!

 

Arild

 

[ Denne Melding var redigert av: Langtind på 2002-07-31 20:18 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-31 19:56, Langtind skrev:


2) Bør jeg kjøpe ett kjent merke, eller er det egentlig det samme? Og hva er egentlig ett kjent merke?


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Langtind på 2002-07-31 20:18 ]</font>


 

Kjøp bare en helt standar DDR brikke til bærbar datamaskin. Her er det ikke snakk om bra merke for å overklokke ellerno, så de fleste vil funke utmerket. Men gjerne gå for orginal ram.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-06 21:55, div_ skrev:

Er det den Fujitsuen de selger på elkjop????er du fornøyd med den?? Bråker den mye? Er battlevetiden god?Takler den spill av krevende klasse?


 

Kan ikke svare deg enda. Har ikke fått Pc'en, er bestil igjennom arbeidsgiver (hjemme-pc-ordningen...) får den vel i løpet av 14 dager... Om du fortsatt er interessert da, så kan jeg jo si mine erfaringer med den... Bare si ifra..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-06 21:55, div_ skrev:

Er det den Fujitsuen de selger på elkjop????er du fornøyd med den?? Bråker den mye? Er battlevetiden god?Takler den spill av krevende klasse?


Sorry,men jeg kan ikke svare på ram-spørsmålet dit:-(

vet ikke desverre!




 

DE selger samme pc på elkjøp. Den bråker litt grunnet en DEsktop prosessor, men det er ikke plagsomt. Du blir vant til det. Den klarerer krevende spill til en viss grad. Er ett dedikert 32mb Ati radeon mobility kort i.

Lenke til kommentar

div_:

Bare ett inntrykk jeg har fått, men skjermen synes jeg virket meget god. Klar og STOR!! (15")

 

skulle gjerne vært bedre oppløsning på den (max 1024 * 7xx). Men for mitt vedkomne har jeg en egen skjerm jeg kommer til å bruke når jeg sitter hjemme. Og på ekstern skjerm takler skjermkortet max 1600 x 1200, noe som klarer seg i masse for mitt vedkomne!

 

Så min konklusjon er at 1024 x 7xx klarer seg i massevis når jeg skal bruke den på farten...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...