prOzeuz Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Plutselig, som oftest når jeg spiller CS så slår bare pcen seg rett av. Den lager en litt høy pipelyd og restarter! Noen som vet hva problemet er? Takker for alle svar! ;> Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Temperatur, statisk elektrisitet, dårlig driver, komponent feil, for liten PSU, ikke bruk av jordet stikkontakt! Veldig mye som kan hvere gale... kan du utdype problemet litt mer? EDIT: Velkommen til forumet! :!: Endret 22. juli 2005 av chills Lenke til kommentar
prOzeuz Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Hva skal jeg si da? ;p Av og til når jeg spiller cs så plutselig bare restarter den seg.. Kan det være fordi jeg holder inn for mange knapper elns?? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 har du montert dataen selv? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Nei vettua hva... jeg er programmerer og ikke noe support dude.... så du får vente til noen andre svarer! Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Kanskje temperaturen er høy. Rengjør CPU-kjølern kanskje, og strømforsyninger blir også litt støvete inni etter noen år. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hadde det selv på min nybygde data... var utrolig frustrerende... demontere hele dritt klar til RMA Men så monterte jeg den igjen som et siste forsøk og har funket fint siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå