Moro Klumpen Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Har undersøkt litt på priser på ups'er for tenkte å kjøpe meg en for er lei av å dette ut av nettet ved sånne små strømstopp på 1 sek eller 2 som gjør at router og switch og hele pakka restarter seg På noen sider som for eks komplett så er det noen typer ups som heter online, offline og line Interactive. Noen som vet forskjellen på disse typene og kunne tenke seg og forklare litt? Fant ut det at de som het line interactive var en del billigere enn offline ups'er fordi om de hadde like stor eller større kapasitet i VA Lenke til kommentar
fredster Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Er for trøtt til å skrive alt jeg har lyst til å forklare deg, så jeg legger ganske enkelt og greit bare en link til min tidligere arbeidsgiver sine hjemmesider (på norsk). Lenke til kommentar
Moro Klumpen Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Takk for linken fredster! Stod ganske bra og utfyllende der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå