Mafo Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Ukens flørt: A5512CA Denne uken har vi valgt en modell fra Casio, en produsent folk flest her i landet ikke akkurat forbinder med mobiltelefoner. At de kan lage smekre telefoner er det allikevel liten tvil om, noe som ytterligere bevises av A5512CA. Les artikkelen her Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Endelig en flørt som ikke er av den frodigere sorten. Denne var smell lekker imo, en av de penere telefonene jeg har sett. En _meget_ vellykket flørt. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Mer damenes favoritt kanskje? Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Klarer ikke sette fingeren på hva det er, men denne synes jeg var utrolig fin. Nydelig i hvit, og i lys rosa er den også delikat. Enkelt og deilig, med noen kontraster på velvalgte steder. Hm, da klarte jeg visst sette fingeren på det likevel Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Gjennomført pen dametelefon. Og diger skjerm til gutta Tykkelsen på 25mm er litt mye, men litt må man vel ofre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg