D_KILLAH Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Kunne tenkt meg en egen animasjon i oppstarten i stede for den gamle.. Går det ann å skifte denne(med et nytt levende bilde)? Vanskelig å plesere denne posten... visst dere heller synes den skulle være i "annet om data" så flytt den.. ikke slett den. Takk.. Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Å lage sin egen vet jeg ikke hvordan jeg gjør. http://www.themexp.org/ har noen ferdige du kan laste ned, og installasjonsinstruksjoner. Du må bl.a. boote til safe mode og overskrive noen filer. mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 finnes noen programmer som kan skifte boot-bilde for deg oxo.. husker ikke hva de het i farta men jeg mener at themexp har linker til d Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Du kan bruke et program som heter Bootxp. Jeg husker ikke hvor du kan laste det ned nå i farta, men jeg tror at du kan finne en link i http://www.themexp.org. Lenke til kommentar
tokr Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Jeg bruker bootxp... virker veldig fint... men jeg skulle likt og finne et som kunne forandre logoff bildet også... samt få vekk bildet som sier Welcome rett før du logges på noen tips? Lenke til kommentar
Nebu Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Jeg vil generelt fraråde bruk av dette. Grunnen er at jeg på min forrige maskin klart merket at maskinen hakket når login screen kom opp. Det skal også sies at det var snakk om 64RAM og P3677MHz på den maskinen, så det er sikkert litt av grunnen. Poenget er at slikt gjør noe med ytelsen og dersom du har nok av ressurser å rutte med så vil det sikkert gå fint. Men etterhvert merket jeg at minst mulig unødvendig fancy-schmancy også gir en fin følelse, så nå er jeg tilbake på "Windows Classic" back-to-roots scheme selv om jeg sitter på 10 ganger bedre maskin enn den gangen. Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 1. august 2002 Forfatter Del Skrevet 1. august 2002 Visst du søker på google finner du ut hvordan du skifter logon screen.. søk på XP logon screen hack eller noe sånt.. Min ser sånn ut nå: http://home.no.net/dkporr2/logon.jpg _________________ F:T:I Fuck The INO [ Denne Melding var redigert av: D_KILLAH på 2002-08-01 20:53 ] Lenke til kommentar
J.E Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 For å skifte bootscreen må du navigere til C:WINDOWSsystem32 ta en backup av filen "ntoskrnl.exe", deretter må du finne en ny screen som du liker, ThemeXp er foreslått ovenfor. Når du har funnet og lastet ned en eller flere som du vil bruke, vil du i den Zippa fila finne en "ntoskrnl.exe", reboot trykk F8 for å boote opp Xp i "safemode". I "safemode" bytter du ut"ntoskrnl.exe" med den nye, tar en ny vanlig reboot og du er ferdig. For åbytte ut "logon screen" er det samme fremgangsmåte bare med filen "logonui.exe". For å lage egne er programmet: Reshacker et godt og enkelt hjelpemiddel, med dette kan du bytte ut bitmap bildene med et av ditt ønske og redigere alt etter dine preferanser. [ Denne Melding var redigert av: J.E på 2002-08-01 21:57 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå