frukifruk Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Kjøpte meg nylig ny pc(Asus A7V133 Hovedkort, AMD athlon 1400 mhz, Asus geforce 2 pro 64 Mb, lite-on 52x,western digital caviar 80 Gb, 512 Mb sdram), skulle så legge inn win2k, men det begynte å henge seg opp i tide og utide. En kamerat sa at jeg måtte sette ned cpu-hastigheten. Da jeg startet opp igjen ville den ikke gå inn i windows engang, istedet får jeg en blå skjerm hvor det står at den ikke finner en fil....samme resultat når jeg setter cpu-hastigheten tilbake igjen....hva kan være galt? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 kraftig nok strømforsyning? Montert kjøleribba godt nok? se på temperaturen i bios om du klarer å komme deg inn der.. statisk elektrisitet under montering av feks ram brikkene? Lenke til kommentar
frukifruk Skrevet 27. november 2001 Forfatter Del Skrevet 27. november 2001 Strømforsynga er på 300 watt...burde holde....temperaturen i prossesoren ligger på ca. 46-47 grader....tror ikke det er noe galt med hardware siden windows startet i allefall opp før... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå