bergen Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Heisann! Jeg er på jakt etter bilder fra det jeg tror het "prosject koolance" på Bit-tech for en tid tilbake. Jeg ble lettere inspirert av denne modden og skulle gjerne sett bildene igjen. Dessverre ligger de ikke på denne nettsiden lenger. Finnes det noen der ute som har disse bildene eller vet hvor jeg kan finne de? På forhånd takk!! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Google er en fin ting..: http://images.google.no/images?q=koolance%...lr=&sa=N&tab=wi Vet ikke om det er noe der, men du burde vel finne fram til prosjektet! Edit: Har du søkt i forumet på Bit-tech da? Endret 22. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
bergen Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Den var ikke der og ligger ikke lenger ute på Bit-tech's sider etter de gjorde den om. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Send dem en mail å spør da vel.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Eller registrer deg på forumet, og spør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå