Railec Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Er nokså ny her... Skal ha meg en Nokia 6260, har virkelig bestemt meg, og jeg er spent på brukerne her, på deres mening om positivt og negativt. For meg hjelper det lite hva amobil sier om den og lite leser erfaringer. Dette er hva jeg synes er litt greit å ha. Kamskjell, du slipper lite riper på skjermen, men ulempen er at hvis du mister den i gulvet, kan den gå i 2 deler!... Minnekort som kan oppgraderes. Skjermen kan dreies Hva synes dere? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg har den og har hatt den nesten ett år nå...... Er kjempefornøyd... Men vil egentlig ikke anbefale den.. Men hvis du er kjent med symbian så er det en flott telefon... Har mistet den i bakken noen ganger med skjermen på de verste måter.... Holder like bra enda den. Ett minus er at det er dårlig kamera Og hvis du skal sende mms med ett bilde du har tatt så er det som regel for stort og da nekter telefonen å sende bildet og du må ta ett nytt med lavere kvalitet. Telefonen tåler litt.... Men nå kommer det ofte i utide en melding om "sim-kort registrering misslyktes" Dette skjedde etter jeg mistet den i bakken første gang. Jeg bruker ett 256MB minnekort og det holder i massevis... hehe... har mange filmer og sanger. At skjermen kan vris er en fordel noen ganger. Hvis du ikke skal bruke nummertastene så er det tøft å "vrenge" telefonen. Da blir den fin til å se på bilder og filmer. Det er bare en vanlig symbian telefon i klapp format... Jeg liker ikke klapp telefoner fant jeg ut etter jeg kjøpte denne min første klapp telefon.... No more.... Liker du klapp og symbian så er dette en bra telefon til en egentlig bra pris nå... Er vel 2500,- for den nå? Kjøpte min for 3500,- Har hatt en lang diskusjon om denne telefonen... Hvis du orker å drasse deg igjennom alle sidene så får du et perspektiv av telefonen. Noe som står der er feil men oppklares på slutten..... Bare spør hvis du lurer... Nokia 6260 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå