Gå til innhold

msn msgr innloggingsvindu?

Lars-H

Anbefalte innlegg

beklager det dårlige topicet, men jeg kom ikke på noe bedre som passer.

før da jeg skulle logge på msn messenger så sto det "Logg inn som [email protected]" øverst på den "hovedknappen" og lengere ned sto det "Logg Inn med en annen epost" eller noe i likhet

vet dere åssen jeg får fram dette igjen? Nå er det bare en felles logg inn-knapp (se bilde...)

ikke at det er et stort problem, men det er bare litt enklere med sånn jeg hadde før...

Takk for svar =)

post-26-1122062445_thumb.jpg

Endret av Lar5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja det funka :D

men før en periode, så logga jeg automatisk på NET Messenger da jeg skrudd epå pc'n. ikke MSN Messenger altsa, men Net messenger.. (jeg merket dette da jeg logga på MSN - da fikk jeg melding om at jeg ble logget av NET Msgr for jeg hadde logget på et annet sted...noen som har vært borti dette?

PS. Dette er ikke tilfelle nå, men jeg bare lurer på hva det kommer av... :whistle:

Takker for svar..

Lenke til kommentar
Det er fordi du har 2 forskjellige msn'er på maskinen en msn messenger og en msn messenger 7.0

Rettelse: Windows Messenger og MSN Messenger.

For å løse dette problemet kan du fjerne Windows Messenger. For å fjerne WM gjør følgende: Start > Kjør > Skriv: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove > Ok

Lenke til kommentar
For å løse dette problemet kan du fjerne Windows Messenger. For å fjerne WM gjør følgende: Start > Kjør > Skriv: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove > Ok

Det går også an å avinstallere Windows Messenger :roll:

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

tror ikke den forsvinner helt av det.

Lenke til kommentar

Mange har erfart at det å avinstallere Windows Messenger ikke løser problemet fordi programmet tilsynelatende ikke fjernes helt når man prøver å avinstallere det på normalt vis. Derfor nevner jeg heller en metode som både er enklere og garantert fjerner WM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...