Håkon D Sandt Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Vurdere sterkt å gå til innkjøp av dette spillet, men lurer på om min gamle venn takler dette spillet. Den er som følger: 1.8 p4 256 mb Ram Radeon 9700 pro Creative SB Audigy Win 2K MVh Håkon Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Det skal nok gå bra, men det kommer til å bli litt lagging. Endret 22. juli 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Not a chance..sorry..A serious upgrade is needed Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Not a chance..sorry..A serious upgrade is needed hater folk som snakker uten å vite ting . den skal funke, men med litt lagging. skjermkortet ditt funker til BF2 og prosessoren gjør det, men du burde kanskje ta til innkjøp av litt mer Ram. minimum systemkrav for prosessor er 1,7Ghz. resten vet eg ikke, men det kan søkes her på forumet. vertfall 512MB ram er nesten et must, kanskje 1024 burde gjøre susen. og til deg "BigJackW" få fingrene vekk fra tataturet til du har mer sakelig ting å komme med. Endret 22. juli 2005 av vegis Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Skal mann kunne spille et spill og i tillegg ha en "opplevelse" for å si det sånn. Så nytter det ikke med en maskin som liksom er innen minimum av det spillet krever.spiller vil hakke som bare det. Det vil langt ifra bli noe flyt i det hele tatt. Det hjelper heller ikke mye som du sier.Sleng på litt mer ram så funker det bra men vil lagge litt.Hallo.. Det at ett spill krever minimum 1.7Mhz or what ever.Så vil det ikke si at det vil gå så knirkefritt engang at det blir noe gøyt å spille. Hakker et spill noe sinnsykt så blir et spill uansett hvor gøyt spillet så blir det kjedelig. Endret 22. juli 2005 av Scortech Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 eg har dårligere data en trådstarter, men 1024Ram, og min data takler BF2 med kun litt lag, og trådstarter spurte bare om maskinen taklet BF2, ikke om den greier BF2 på høyeste kvalitet. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 slik er min data cpu: AMD athlon XP 2000+ 1.6Ghz Ram: Geil 1024MB DDR 400Mhz CL 2.5 (2x 512) hk: MSI (følgte med en packad bell maskin) hdd: Hitachi 250gb 7200rpm 8mb + Maxtor 60gb 5200rpm. skjermkort: Ati Radeon 9550 256mb. kabinett: Raidmax scorpio, svart Tastatur:Logitech2o DeLuxe Keyboard Midnight Black Mus: Logitech PSU: 250w (følgte med en packard bell maskin) høytalere: 5.1 surround anlegg annet: PCI til USB2.0 kort 5 stk utganger, en CD-brener og en DVD-spiller. (DC og DVD følgte med packard bell maskin) Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) eg har dårligere data en trådstarter, men 1024Ram, og min data takler BF2 med kun litt lag, og trådstarter spurte bare om maskinen taklet BF2, ikke om den greier BF2 på høyeste kvalitet Ok.er med på den..at du har mye mere ram enn trådstarter. Men hvilke oppløsning er det du spiller på da? Kan ikke være noe høyt det.kan vel sammenligne din oppløsning med en ps1..hehe (tok kanskje litt hardt i der) Har du en Psu på 250W?? er ikke det veldig ustabilt??? Endret 22. juli 2005 av Scortech Lenke til kommentar
px Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Skal mann kunne spille et spill og i tillegg ha en "opplevelse" for å si det sånn. Så nytter det ikke med en maskin som liksom er innen minimum av det spillet krever.spiller vil hakke som bare det. Det vil langt ifra bli noe flyt i det hele tatt. Det hjelper heller ikke mye som du sier.Sleng på litt mer ram så funker det bra men vil lagge litt.Hallo.. Det at ett spill krever minimum 1.7Mhz or what ever.Så vil det ikke si at det vil gå så knirkefritt engang at det blir noe gøyt å spille. Hakker et spill noe sinnsykt så blir et spill uansett hvor gøyt spillet så blir det kjedelig. Ton ned fjortiss-språket litt du. krever minimum 1.7Mhz or what ever.hehe... Men til du som spurte, det ser ut til at ram er det største problemet med din maskin. Kjøp deg i det minste en 256mb brikke til, koster ikke mer enn et par-tre hundre. Endret 21. august 2005 av petter; Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 kjører på 1024*768@75Hz og 250w fungerer vertfall greit til denne maskinen Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Skal mann kunne spille et spill og i tillegg ha en "opplevelse" for å si det sånn. Så nytter det ikke med en maskin som liksom er innen minimum av det spillet krever.spiller vil hakke som bare det. Det vil langt ifra bli noe flyt i det hele tatt. Det hjelper heller ikke mye som du sier.Sleng på litt mer ram så funker det bra men vil lagge litt.Hallo.. Det at ett spill krever minimum 1.7Mhz or what ever.Så vil det ikke si at det vil gå så knirkefritt engang at det blir noe gøyt å spille. Hakker et spill noe sinnsykt så blir et spill uansett hvor gøyt spillet så blir det kjedelig. Ton ned fjortiss-språket litt du. krever minimum 1.7Mhz or what ever.hehe... Men til du som spurte, det ser ut til at ram er det største problemet med din maskin. Kjøp deg i det minste en 256mb brikke til, koster ikke mer enn et par-tre hundre. tror han mente Ghz. Endret 22. juli 2005 av vegis Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 eg har dårligere data en trådstarter, men 1024Ram, og min data takler BF2 med kun litt lag, og trådstarter spurte bare om maskinen taklet BF2, ikke om den greier BF2 på høyeste kvalitet Ok.er med på den..at du har mye mere ram enn trådstarter. Men hvilke oppløsning er det du spiller på da? Kan ikke være noe høyt det.kan vel sammenligne din oppløsning med en ps1..hehe (tok kanskje litt hardt i der) Har du en Psu på 250W?? er ikke det veldig ustabilt??? forskjell på årtlige watt og jalla watt... Når min pc er i sving, bruker den litt over 300 watt (målt med watt meter) Pentium D dual core 3.0 ghz 4x512 mb brikker ati x850xt 6 harddisker 1x dvd brenner enda eit skjermkort (trekker strøm) scsi raid pci kort (også ein scsi disk) eg vil tru eg har meir stash inni maskina som krever masse meir strøm enn kva han har, så 250 watt går nok bra. Det er ei myte at pc'er trenger 400-500 watt. Lenke til kommentar
Noiria Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Jeg spiller Battlefield 2 på min laptop (p-m 1.7, 1024, mRadeon 9700). Det funker helt fint. Dermed fungerer det helt sikkert bra på maskinen din også. Naturligvis ser det ikke like fint ut som med et x800 kort, men det kan man heller ikke forvente. Det ser likevel veldig bra ut, og det flyter fint. Løp og kjøp. (Evt. test demoen først - så får du et inntrykk selv) EDIT: Løp og kjøp RAM også... Endret 22. juli 2005 av Noiria Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 vel som de med peil sier, du vil klare å kjøre spillet, mene du bør helt klart skaffe deg minst 256mb ram til for å undgå den værste hakkingen/laggen. mere ram = mindre swapfil bruk (som er sykt treigt) Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 tror han mente Ghz. Hehe.Ja var nok det jeg mente.en skriveleif..shit happens. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) At folk her spiller med lave oppløsninger og ingen effekter så vet dere ikke hva dere går glipp av.(da snakker jeg selvsagt om grafikkkort) 1gb eller mer på Bf2 er jo det beste.(ram) Bf2 støtter windows xp (32bit) Endret 22. juli 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Det vil ikke lagge. Hvis det lagger er det linjen din som er dårlig, høy ping osv. Hakking, er maskinen sin feil. At maskinen ikke yter maks på spillet. Altså, lagging og hakking er 2 forskjellige ting. Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Det er forskjell mellom å spille på nettet, og å spille hjemme. Spiller du på nettet, så blir du straffet hardt for å ha en treg PC. BF2 har fått kritikk for å være temmelig dårlig som singelplayer-spill, men det er vel litt opp til den enkelte å synes noe om det. Uansett så bør du opp i 1 GB med RAM for å spille BF2 (hvis du har DDR-RAM. Dersom du har RD-RAM, så bør du kjøpe et hovedkort som støtter DDR). BF2 er det mest minnekrevende spillet som finnes. Dessuten så bør du i aller høyeste grad vurdere å overklokke CPU´en din, som kan gi deg en stor ytelsesøkning helt gratis. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Det funker dårlig på min maskin med 3 ghz, 1024 ram og radeon 9600, så ikke gidd jør slik han kaster vekk pengene sine. Han spurte om maskinen klarte det, ikke om den klarte det med en masse oppg. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Skjermkortet ditt er vel ikke allverdens heller Genetex. Men, jeg ville ikke gjort det du gjør. Ville heller spart opp litt mer penger, for å så kjøpe bedre maskin du kan spille det flytende på gode innstillinger. Uansett, det er ikke gøyt å spille spill med alt på low. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå