Lurifaksen Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Kanskje et dumt spørsmål, men er den det? Har en 710C, som er tom for både farge og sort - og nå har komplett tilbud på 845 til 595kr Med andre ord lønner det seg å kjøpe ny skriver i stedenfor nytt blekk... (det er helt sykt..) Og hvis den er bedre enn den skriveren jeg allerede har, lønner det jo seg enda mer... PS! jeg lurer ikke på hvor de selger billig blekk - bare om 845 er bedre enn 710C. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 Hallo? ingen som klarer å svare på et så enkelt spørsmål? lurer jo bare på om høyere modelnummer også i dette tilfelle betyr bedre... Lenke til kommentar
tusul Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 kjøp heller en hp940c har ikke så greie på skrivere men er godt fornøyd med den bruker veldig lite blekk Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 Jeg skal egentlig bare ha nytt blekk - skriveren er bare en bonus.. :smile: lurer fremdeles på om den er bedre enn HP 610C... Lenke til kommentar
Wolverine Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Den 2002-07-31 19:40, GeeZuZz skrev: Kanskje et dumt spørsmål, men er den det? Ja, den er bedre. Har en 710C, som er tom for både farge og sort - og nå har komplett tilbud på 845 til 595kr Med andre ord lønner det seg å kjøpe ny skriver i stedenfor nytt blekk... (det er helt sykt..) Dette vil ikke lønne seg, da blekket som følger med er "demonstrasjonsblekk", det vil si: omtrent halvparten så mye blekk. Du får en ny skriver, men dette vil egentlig heller ikke ha så mye å si, da det (iallefall på HP sine skrivere) er skrivehodet som blir slitt og skrivehodet blir byttet ved hvert blekkbytte(sitter i blekkpatronen). Og hvis den er bedre enn den skriveren jeg allerede har, lønner det jo seg enda mer... Godt poeng. Quote: PS! jeg lurer ikke på hvor de selger billig blekk - bare om 845 er bedre enn 710C. Det er mulig å kjøpe "refill" på nettet (www.blekkskriveren.no) Wolverine Lenke til kommentar
tusul Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 det er nesten like billig å kjåpe ny skriver som å kjøpe nytt blekk. betalte 950kr for blekk og farge Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. august 2002 Forfatter Del Skrevet 1. august 2002 jajaja.... herregud så vaskelig det skulle være å få svar på spørsmålet da! :smile: Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Hvis det er en 710: Nei. Raskere, men samme utskriftskvalitet. Hvis det er en 610: Ja. Mye bedre fargeutskrifter. Jeg ville nok heller satset på en skriver i 900 serien. Som det allerede er sagt er blekkpatronene som følger med nye skrivere bare halvfulle. Lenke til kommentar
OlaPirat Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Som tidligere nevnt er 845 er raskere enn 710, men har samme kvalitet. Du må bytte ut kabelen fra parallell til usb hvis du bytter skriver. HP DJ-845 har bare usb. Det er bare halvfulle svarte patroner i alle nye HP skrivere (såkalt "light user"). Fargepatronene er også halvfulle, men de kalles ikke for light-user. De fargepatronene som er fulle kalles derimot for "high-capacity". Koster ca 700,- i butikk. De fleste kjøper fulle svarte og halvfulle (vanlige) farge-patroner når de bytter ut. Husker ikke om 800-serien har høy-kapasitets farge, men vet at 900-serien har det. På svart slutter de fleste patron-kodene på G når de er halvfulle og A når de er fulle. På farge pleier det å slutte på D når de er halvfulle og A når de er fulle. Eksempel: Standard patroner til mesteparten av 900 serien: Farge 6578D (19ml) og svart 51645G (21ml) Fulle patroner: Farge 6578A (38ml) og svart 51645A (42ml) Hvis du har råd til 9xx serien så kjøp den. Mye bedre kvalitet på foto. For hovedsaklig tekst pluss litt bilder så er 8xx serien helt OK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå