Mala Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Takker for svar og tips fra folket, det var til fin hjelp. Og eg som sa at eg aldri skulle sløse mine penger bort på det nye nvidia kortet...well guess who frigging bought the card Men da kan faktisk en moderator slette denne, da eg er ferdig her. Endret 23. juli 2005 av Mala Lenke til kommentar
hds Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Oppgi ihvertfall en ca pris, for jeg bare setter opp det jeg synes er "billig" HK: DFI nF4 Ultra CPU: AMD 3700+ "San Diego" Skjermkort: MSI 7800GTX HDD: Hitachi 250GB Kabinett: Lian-Li PC-82 PSU: Hiper 580W RAM: Corsair 1024MB (2-3-3-6) DVD-Brenner: Nec Pris: 14400 Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) men ikkje altfor dyrt da eg skal flytte på hybel om noen uker. Gidder ikkje leve på nudler heile tia heller. Det er vel ikke noe problem vel? hehe Levde på omtrent bare brød i flere måneder for mange år siden da jeg skulle oppgradere maskinen min. (No pain No gain) Endret 22. juli 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) men ikkje altfor dyrt da eg skal flytte på hybel om noen uker. Gidder ikkje leve på nudler heile tia heller. Det er vel ikke noe problem vel? hehe Levde på omtrent bare brød i flere måneder for mange år siden da jeg skulle oppgradere maskinen min. (No pain No gain) Vel finner nok en løsning, tusen takk for svar! Skal ta det til grundig etteretning! Kjøpte meg nettop en NEC DVD brenner Eg venter på flere svar for å se om noen er "enige" eller har bedre tips for pengene. Endret 22. juli 2005 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Denne kan bli din, valgte kabinettet siden det er mitt favoritt kabinett, men du bestemmer selvsagt selv, hvis du vil ha kvalitet så er dette priset my billigere hos microplex.no, thermaltake tsunami er også et alternativ eller chenbro gaming bomb II: Drømme pcen din Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Denne kan bli din, valgte kabinettet siden det er mitt favoritt kabinett, men du bestemmer selvsagt selv, hvis du vil ha kvalitet så er dette priset my billigere hos microplex.no, thermaltake tsunami er også et alternativ eller chenbro gaming bomb II: Drømme pcen din Woe Lian li koster flesk ja Tror eg legger meg under 1000 lappen når det gjelder kabinett Men ellers såg den pc`en kanon ut! Keep em coming folkens! Endret 22. juli 2005 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) du mente vel under 1000: da er disse for deg: Thermaltake shark Thermaltake tsunami, finnes med eller uten vindu: Endret 22. juli 2005 av Slettet-uHVgFQ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 du mente vel under 1000 haha ja seff, sku likt å kjøpt det beste kabinett til 100 lappen!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) FY FAEN; Går for ett av de eg sikkert, tusen takk Ur`e the man Det der var jo så å si akkurat rett type kabinett eg lette etter, ingen mikk makk, bare små enkle detaljer som gjør det utrolig lekkert. Endret 22. juli 2005 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå