kristianrallis Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 hvor og hvordan fjerner man plomberingen i suzuki 9,9 96mod. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 mener det skal vere en stoppeskrue en plass, bare se litt rondt om forgasseren og gje litt gass og sjå ka som skjer, då finne du det nok ut til slutt Lenke til kommentar
kristianrallis Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 ok takker så mye Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hvis det er "samme" motoren som jeg har, så må du bytte forgasser... (Har 94mod, og husker ikke om de kom med en ny modell i det tidsrommet..) Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 ka? måtte du bytte forgasser på en så gammel motor? mener dei gammle suzukiane skal ha plombering.. men ikkje dei "nye"... En kompis hadde en sånn 95-96-97 mod og den meina eg han trimma ved og ta uten en sånn stoppeskrue eller noke sånn Pluggen, den suzukien du har er den svart/grå og veldig firkanta? eller ser den ut som den dei laga enda bare at den er grå? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Grå/svart, med noe gyllen skrift på tenker jeg.. De hadde samme mønsteret tidligere, da i blå/sølv.. (hadde en sånn også ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå