obese Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Isåfall kan det være jeg har en jobb til deg. Jeg trenger en grafisk fremstilling av en teknisk enhet. Tidligere erfaring og kreativ input er et must. Det er en engangsjobb med mulighet for veldige utgreininger. Send meg en PM eller post en link til tidligere arbeid osv. Takk Lenke til kommentar
obese Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg trenger en person med datateknisk erfaring, men hovedsaklig trenger jeg en som kan dublikere et bilde med nøyaktige mål, til et bilde i 3Dcad. Dette bør se moderat greit ut, men målene og nøyaktigheten er imperrativ. Lønn kommer vi fram til. Dette er lite arbeid men høy timeslønn. Jeg trenger å se tidligere arbeid Lenke til kommentar
petterg Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Kan sikkert få til en 3d modell i autodesk inventor om nødvendig, men det er vel ikke det du er på jakt etter? Er det snakk om en del eller en haug med deler som skal bevege seg i forhold til hverandre og beregne slitasje og styrke? (Hvis noen leser dette og vet om et eller annet program som kan ta 3d modeller fra inventor og matrialparametere, for så å beregne hva de tåler, vennligst gi lyd!) Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Vil gjerne vite hva som skal tegnes her.. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Er du en teknisk tegner? Isåfall kan det være jeg har en jobb til deg. ...Lønn kommer vi fram til. Dette er lite arbeid men høy timeslønn.... Litt på kanten denne "stillingannonsen" ? Retningslinjer: #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser.... skal postes i bruktmarkedet. Lenke til kommentar
obese Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Ikke i det hele tatt på kanten. Det jeg omtaler er veldig sensitivt, pga det er knyttet til et patent samt en framstilling av en prototyp. Når det gjelder penger, er ikke det et tema som vil skape et problem. Jeg er bare på jakt etter som kan lage pene og nøyaktige bilder og hva de tar betalt per oppdrag. Jeg er sikker på at jeg matcher prisen. Fortsatt like shady? Det er ikke en annonse. Jeg forespør om teknisk assistanse, for ærlig talt vet jeg ikke omfanget av en slik jobb, men siden det er en design jobb og ikke en ingeniørjobb, så tror jeg den er forholdsvis lett. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Det er en del dyktige folk som kommer innom her av og til, men jeg skulle tro du hadde større sjanse på et forum som http://www.storedyret.com/. Uansett om det er 3d- eller 2d-visualisering du er ute etter er det folk der som kan hjelpe deg. Ta en titt under "Jobbformidling", der folk både søker oppdrag, og du kan søke folk... Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 jeg driver endel med 3d studio max, så hvis du skal ha en 3d-modell er det mye mulig for at jeg kan hjelpe deg! hvis du ikke har fått hjelp da!? men jeg har ikke helt skjønt hva du er på jakt etter da! Lenke til kommentar
Tonemh Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hei. fortsatt på utkikk etter en teknisk tegner? send meg en mail: [email protected] Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Tråden er over ett år gammel, så han burde vel ha fått tegnet det han skulle. Finnes en knapp som heter , ved å klikke på denne kan man sende private meldinger av slik art som du laget en post på her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå