bactuzz Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 hei! har en bærbar maskin med noen problemer.. CD romen starter ikke, maskinen henger ofte etter en liten stund. noen sier at den henger fordi viften er defekt og at maskinen blir for varm. Er dette tilfellet, kan jeg skifte ut viften selv?har ganske god peil ing på data så jeg burde klare det, men er det lurt å åpne en bærbar?og hva kan være problemet med Cd-romen. den starter ikke cder, selv om det står at cdromen fungerer som den skal. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Du kan prøve og ligge inn windows på nytt... og viss ikke det funker så lever den til et service verksted... garanti på cdrom og vifte! Lenke til kommentar
bactuzz Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 hvordan skal jeg legge inn windows uten CDrom? garantien gikk ut for en stund siden. er det dyrt å skifte Cdrom og vifte sjøl`? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Ligg XP på disketter då.... altså: en pc er ganske hjelpeløs uten cdrom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå