lars91 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hei! Skal lage en film med litt skyting osv. men jeg mangler et program jeg får redigert inn muningsflammen. Programet må vere gratis da Lenke til kommentar
andm Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hmm ... Kan det hende AlamDV (nå kalt «EffectsLab DV», tydeligvis) er noe for deg? Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 jeg har sett litt på det men der kommer det et typpisk divx merke nederst i høyre hjørne når man spiller den av... har heller ikke fullversjonen å gidder ikke betale litt over 500 kr for et sånt program :S NOen forslag? Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 har heller ikke fullversjonen å gidder ikke betale litt over 500 kr for et sånt program :SNOen forslag? Foreslår at du heller skaffer deg en hobby du har råd til å drive med. Lenke til kommentar
andm Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg tror dette er et av de mest brukbare programmene til formålet som har en såpass lav pris. Du kan selvsagt betale mer for andre programmer, men det hadde du vel ikke planer om? Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Foreslår at du heller skaffer deg en hobby du har råd til å drive med. Grunnen til at jeg ikke gidder å betale penger (nå) for et slikt program er at jeg sparer penger til et kamera. Har ikke råd til å kjøpe noen slags programer eller andre ting nå for tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå