bjaa Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Kk Viss dere spanderer, så skal jeg klippe me før jeg drar til Thailand til fredag Endret 23. juli 2005 av bjaa Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Kanskje du kan kjøre litt afro-stil om du farger det sort? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Har lenge vurdert å klippe meg... burde jeg? Ser det ikke så tydelig, er tatt med møkka cam. Ja frederik. Fort som f... Neeei, langt hår er TØFT! Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Lanka: Ikke noe gale med håret, men vær så snill å fjern homokronen Homokrone? Det holder jo håret på plass. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Burde han klippe seg? Det er han med afro til høyre: PS: Jeg spør for en venn, hjelp en venn i nød http://designalized.com/misc/bpp/rips.jpg Bjaa må aldri klippe seg! Bjaa er tøff! Bjaa er kul.. Bja er badboybjaa! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Har lenge vurdert å klippe meg... burde jeg? Nei. Spar til ennda lengre. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Klpp dere heile gjengen... Kort hår er fint. man får ikkje sovesveis heller da. klippa meg for 1 mnd sida ca, må snart klippe meg igjen. eg hater langt hår! varmt blir det også Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Langt hår er konge, forutsatt at det er velstellt. Og ikke minst gir det en ekstra touch når en headbanger Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Lanka: Ikke noe gale med håret, men vær så snill å fjern homokronen Homokrone? Det holder jo håret på plass. tsss, dårlig unnskyldning Bedre å slenge i litt kliss da Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Har lenge vurdert å klippe meg... burde jeg? Ser det ikke så tydelig, er tatt med møkka cam. NEI Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Burde jeg? M3! Og for den som lurer på det: Jeg er tolv år. Edit: Skifta bilde! Endret 25. juli 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Burde jeg? M3! Og ja jeg vet at øynene mine er sensurert, og det var mening siden jeg så, så fucka ut på et bildet. Og for den som lurer på det: Jeg er tolv år. Du var søøøt Men bare stell det litt, ikke klipp det kort. Liksom få ordna håret sånn som thailanske damer har det. Smuuuth på en måte. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hiver meg på jeg! Jeg vil gjerne vite om jeg bør klippe meg. den lengden er bar nok. ikke noe lengere Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) har litt lengere hår enn dette men det skal jeg stusse bort. det der er min vanlige lengde sånn ca. Endret 24. juli 2005 av K9 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Du har det lengre nå enn det du har på bildet? Det var uansett kult slikt du hadde det på bildet.. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Lanka: Ikke noe gale med håret, men vær så snill å fjern homokronen Homokrone? Det holder jo håret på plass. tsss, dårlig unnskyldning Bedre å slenge i litt kliss da Rapportert. Hehe neida =P Bare tuller Jaja liker ikke kliss! Gjør bare håret ekstra ekkelt hvis man løper for å rekke bussen og svetter en dråpe. Bedre med hodeplagg, men det er jo uaktuelt om sommeren, derfor blir det homokrone som du fint referer det til. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 har litt lengere hår enn dette men det skal jeg stusse bort. det der er min vanlige lengde sånn ca. Ikke klipp deg mann. Jeg kan si som damen i Wella reklamen sier det : "Dette er glansfullt hår." Veldig glæætt med andre ord Stuss det om det blir lengere enn dette Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 har litt lengere hår enn dette men det skal jeg stusse bort. det der er min vanlige lengde sånn ca. Ikke klipp deg mann. Jeg kan si som damen i Wella reklamen sier det : "Dette er glansfullt hår." Veldig glæætt med andre ord Stuss det om det blir lengere enn dette ja det er det, skal stusse det snart Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 har litt lengere hår enn dette men det skal jeg stusse bort. det der er min vanlige lengde sånn ca. Ikke klipp deg mann. Jeg kan si som damen i Wella reklamen sier det : "Dette er glansfullt hår." Veldig glæætt med andre ord Stuss det om det blir lengere enn dette ja det er det, skal stusse det snart Hva er stusse? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 har litt lengere hår enn dette men det skal jeg stusse bort. det der er min vanlige lengde sånn ca. Ikke klipp deg mann. Jeg kan si som damen i Wella reklamen sier det : "Dette er glansfullt hår." Veldig glæætt med andre ord Stuss det om det blir lengere enn dette ja det er det, skal stusse det snart Hva er stusse? stusse = du klipper bare litt. klipper flisete tupper f.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå