Steinmann Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Slå han sakte så man kan slå mange ganger før han dør Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Slå han sakte så man kan slå mange ganger før han dør Selv foretrekker jeg å gi han et slag i "herr Stivert", med tanke på at dette helt klart er mest smertefullt. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 NEEEEI!!! Jeg slo han uten at han døde, og da jeg slapp musen fløy balltræet utenfor bildet.. Nå har jeg ikke noe å slå han med!! Kan ikke trykke restart heller! Må lukke vinduet mens han fremdeles lever Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 det at sånne spill kommer er vel bare et bevis på at reklamen funker... mye oppmerksomhet, kommer visst et konsoll-spill også... rettighetene er solgt i alle fall *drepe litt til* Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 HAHA! jeg er nå mester på å drepe det lille beistet. Jeg greide akkurat å drepe han på 5 slag. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 endelig får jeg vist hva jeg synes om han Lenke til kommentar
lolindirelensar Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 eneste jeg savner er muligheten til å slå videre på liket når han er død! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Helvete så idiotisk! Faen begynner snart å mislike den lille frosken... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) HAHA! jeg er nå mester på å drepe det lille beistet. Jeg greide akkurat å drepe han på 5 slag. Greide å drepe han på ett.... EDIT: Noen som har fått ut hjernen? Endret 29. juli 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 eneste jeg savner er muligheten til å slå videre på liket når han er død! Jepp, jeg savner også muligheten for likskjending, pluss andre ting å slå med. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 herregud, har du sett den timeren? den tikker jo opp hele tida!mange som hater her i verden HAHA!! Den gikk opp 500 mord på ét mord av meg :!: Genialt!!!! :!: Lenke til kommentar
Erren Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Dengte løs på den lille jævelen mens jeg ropte hoold kjeft! Når han sang den sangen Rene terapien for meg det spillet. HAHA! Hehe, bror kom og var ekstremt keen på å prøve EDIT: Btw, har noen klart å få han til å henge i taket? BAre slå hardt nok i "kølla" hans Endret 29. juli 2005 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 herregud, har du sett den timeren? den tikker jo opp hele tida!mange som hater her i verden HAHA!! Den gikk opp 500 mord på ét mord av meg :!: Genialt!!!! :!: Det er sikkert flere som driver og dreper han vettu gullet... Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hehe Frog Killed: 3977201 times Deilig og se den lille gnomen miste hodet! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 herregud, har du sett den timeren? den tikker jo opp hele tida!mange som hater her i verden HAHA!! Den gikk opp 500 mord på ét mord av meg :!: Genialt!!!! :!: Det er sikkert flere som driver og dreper han vettu gullet... Jada, jeg mente bare at på den tiden det tar meg å drepe han 1 gang blir han drept 500 ganger av andre Mente ikke at mitt drap telles som 500, da, vettu, skatten min Lenke til kommentar
simerix Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 500 drap samtidig!!? Ja, sånn skal det være Håper at det snart kommer en oppdatert versjon i 3D Lenke til kommentar
tronni87 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Spillet ligner faktisk litt på postal 2 - apocalypse weekend. hehe Skulle bare hatt en ljå og andre godsaker til å drept den frosken med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå