Dell inspiron Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Hei! lurte på om noen kunne hjelpe meg, windows finner ikkje kameraet. Og eg aner ikkje hva det heter står ingenting på esken..... Får kameraet til å fønke dersom eg kobler det direkte til skjermen , men ikkje inn i skjermkortet(har x850xt pe ) Edit :Fant ut at det fates ikkje driver til kameraet http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302129&cks=PRL Takker for svar Endret 22. juli 2005 av Dell inspiron Lenke til kommentar
bentose Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Det høyres ut som om du har eit videokamera som sender ut standard composite- video signal. Då har ikkje namnet på kameraet nokon betydning. Du må sette instillingar på skjermkortet som om du skulle hente videosignal frå f.eks ein videospelar med composite utgang. Dette kameraet vil aldri bli funne av Windows slik f.eks. USB webkamera kan. Lenke til kommentar
Dell inspiron Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Takker Kan du fortelle meg kor eg sette dissen instillingene ? Display properties ? Lenke til kommentar
bentose Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Eg har eit anna skjermkort. (ATI All in Wonder). Av programma som fulgte med skjermkortet kan eg bruke TV-programmet og velge "sammensatt" som tilkobling under video-instillinger i programmet i staden for TV-Tuner. Sammensatt er vel norsk for "composite". Lenke til kommentar
Dell inspiron Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Finner ingen program som eg kan bruke, noen tips ? webcamXp finner ikkje kameraet... Endret 23. juli 2005 av Dell inspiron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå