gamerman Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Hei Min venn har et Ati Powercooler 9800 Pro Skjermkort ..... Viften hans ble ødelagt for en stund siden slik at han måtte bytte vifte til en Kjøle boks. I dag begynnte korte hans å oppføre seg rart : I spill f.eks som WoW er alle veggene ødelagt , ser "not complete" ut og som f.eks på desktop : Noen ganger kommer han inn i windows og noen ganger funker det ikke fordi kortet ikke klarer å vise skjermen (alt er helt fukket) Jeg har bedt han la kortet ligge en stund uten bruk (ca 3 timer) også prøve å "klokke" ned kortet med Ati Tool med ca 40 mhz. Kan dere hjelpe hos med dette problemet ? Venter spent på svar Endret 22. juli 2005 av gamerman Lenke til kommentar
danfredr Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 det ser ut som et varmeproblem... det kjer nesten akkurat det samme med mitt skjermkort hvis jeg klokker det får mye opp.. siden han har tatt og skiftet ut vifta me en kjøle boks så regner jeg med at garantien ikke gjelder lengere... prøv å få bedre kontakt mellom kjøleren og gpuen... den kan være løs son at den ikke kjøler skikkelig... Lenke til kommentar
Kakefyll Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 hmm..har akurat samme kort som vennen din. hadde det problemet jeg også!. sendte kortet inn der jeg kjøpte det og fikk nyt..fikk svar at en strøm pinnene var litt svart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå