Zemeckis Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Hei Har tenkt til å kjøpe meg ny mobil med Active- eller Young Talk abb. Har Netcom kontant fra før og har noen spørsmål. 1. Det koster ikke noe for å få beholde tlf nr. når jeg skifter abb.type? 2. Har igjen rundt 90 kr på kontantkortet, hva skjer med de om jeg ikke bruker opp alt til jeg har byttet abb.type? Edit: Er ikke helt sikker på om jeg skal ta Active- eller Young Talk, med det skal vi ikke diskutere nå Endret 22. juli 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Bytter du til YoungTalk overføres resten av pengene fra kontantkortet dit, det koster heller ikke no.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Bytter du til YoungTalk overføres resten av pengene fra kontantkortet dit, det koster heller ikke no.. Jo, det stemmer. Det er ivertfall en positiv ting med Young Talk Edit: Så forresten på forsiden til Netcom at det er fri etablering fra 15.juli til 31.august, det gjelder vel butikker også vel og ikke kun Netcoms web-shop? Endret 22. juli 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Man beholder alltid nummer (og SIM hvis du vil) når man skifter abboenentstype på abbonementet. Fri etablering gjelder også hos forhandlere. Ja pengene på kontantkortet får du trekt av neste faktura hvis du ønsker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå