mjoodz Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Dette er pcen jeg har tenkt til å kjøpe. Burde jeg bytte ut noe?? Hardisken kabinette cpu'en hovedkorte minne skjermkortet vifta cd-rom/brenner skjermen hvis du har noen tips tar jeg det gjerne imot Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hvor mye penger er det snakk om? Oppsettet ditt er helt greit. Det vil kunne ta alle spill men ikke de nyeste på max Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Som sagt, en helt grei spill-pc. Jeg hadde nok ville byttet ut DVD-brenneren med denne fra NEC. Har gode erfaringer med NEC, og den har fått mye skryt. Men, jeg har heller ville kjøpt denne kampanje-pc'en istedet for det du har satt opp der. Mer CPU kraft, mer lagringsplass, Windows XP, Tastatur og mus (kjekt og ha ekstra hvis du har), 19" LCD skjerm (16ms, men funker bra til spilling, les tester f.eks), høyttalere, webcam og sist med ikke minst: FLOPPY Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Siden jeg ser på meg som en snill og omtenksom person så vil jeg bare si at viften på det hovedkorte du har valgt kan kubbe.... det gjorde den på mitt iallefall! Den slutter og gå rundt... lager en haug med lyder som er mildt sagt ********* Bare så du vet det! Kjøp heller premium utgaven med heatpipe på chipsettet Endret 22. juli 2005 av chills Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Denne hardisken er kjemepe bra: Hitachi Deskstar T7K250 160 GB S-ATA https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=31812 Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 NEC DVD-brenner ND-3540 bulk, intern http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=6959 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå