Firesky Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) heisann jeg lurer på om det er mulighet til å koble opp wapen på mobilen å bruke internetten på mobilen på dataen bare ved å bruke bluetoothen noen som vet om dette er mulig? Endret 22. juli 2005 av Firesky Lenke til kommentar
boxer Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 heisann jeg lurer på om det er mulighet til å koble opp wapen på mobilen å bruke internetten på mobilen på dataen å bare ved å bruke bluetoothennoen som vet om dette er mulig? dette er det ingen som skjønner!!!!! les igjenom stykket legg til manglende ord og fjern noen stk med "å" sa kansje vi skjønner deg Vil du ha wap på telefonen ved hjelp av internett tilkopling på PC'n eller vil du ha internett tilkobling på PC'n ved hjelp av WAP på mobilen??? Lenke til kommentar
Authority Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Ja, det er mulig. Du bruker mobilen som GPRS modem og bluetooth som kommunikasjonskanal. Forutsetningen er at pc'en din støtter bluetooth. Det er litt komplisert å sette opp, men dersom du går på support-sidene til Telenor Mobil finner du artikler som omhandler de forskjellige mobilene. Eventuellt kan du ringe kundeservicen deres (dersom du er kunde der da).. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Boxer: Før du peser om rettskriving og grammatikk burde du kanskje droppe et par utropstegn, legge til stor bokstav i begynnelsen av en setning, og sjekke både hvordan ord staves og hvordan man bygger en setning. Ikke vondt ment, men skal du kommentere en annens innlegg, så burde vel det kanskje gjøres saklig, og ikke med en slik kommentar, etterfulgt av et lass utropstegn. Endret 22. juli 2005 av Holtemann Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Ja, det er mulig. Du bruker mobilen som GPRS modem og bluetooth som kommunikasjonskanal. Forutsetningen er at pc'en din støtter bluetooth. Det er litt komplisert å sette opp, men dersom du går på support-sidene til Telenor Mobil finner du artikler som omhandler de forskjellige mobilene. Eventuellt kan du ringe kundeservicen deres (dersom du er kunde der da).. takker, jeg skal se på telenor siden sider om det står noe der heisann jeg lurer på om det er mulighet til å koble opp wapen på mobilen å bruke internetten på mobilen på dataen å bare ved å bruke bluetoothennoen som vet om dette er mulig? dette er det ingen som skjønner!!!!! les igjenom stykket legg til manglende ord og fjern noen stk med "å" sa kansje vi skjønner deg Vil du ha wap på telefonen ved hjelp av internett tilkopling på PC'n eller vil du ha internett tilkobling på PC'n ved hjelp av WAP på mobilen??? beklager dette, jeg så det var noen feil å det var dårlig formulert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå