ddebono Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hei, Trenger jeg vifter dersom jeg kjører med åpent kabinett ? Har så klart prosessorvifte da Lenke til kommentar
GARDNR Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Nei, bare CPU'en eller chipsettet ikke blir svidd. Har et HK liggende som sannsynligvis blir tatt i bruk på en slik måte, vel å merke uten kabinett. Trenger en "bærbar" som er lett og koble om til forskjellige konfigurasjoner og testing. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Det kommer vel helt an på temperaturene dine da Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hvilke vifter er det du mener? Chipset, GPU kjøler, kabinettvifte eller PSU vifte? Går utifra at det var kabinettvifter du mente; Du trenger ikke vifter i det heletatt dersom du ikke får farlige høye tempraturer, men med de fleste nye systemer er dette bare å glemme. En kabinettvifte vil uansett om kabinettet er åpent eller lukket gi bedre luftflyt og er systemet ditt varmt selv med åpent kabinett ville jeg nok brukt kabinettvifter i tillegg (eller kjøpt en nye/bedre kjølere). Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Enkelte pc'er får BEDRE kjøling ved å ha kabinettet lukket. Man får mye bedre luftgjennomstrømning da. Dette gjelder for det meste barebones Shuttle anbefaler jo selv brukerne om å la kabinettet være helt lukket igjen. Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Enkelte pc'er får BEDRE kjøling ved å ha kabinettet lukket. Man får mye bedre luftgjennomstrømning da. Dette gjelder for det meste barebones Shuttle anbefaler jo selv brukerne om å la kabinettet være helt lukket igjen. Tror dette gjelder di fleste PC'er Men systemet vill bli varmere med åpent kabinett Endret 23. juli 2005 av Lassecom1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå