B4stian Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 ...tlandet... ja, hvor mye får jeg i avgifter hvis jeg f.eks. sender en sms fra hellas, mottar en osv... jeg har TalkMore. Er det noen avgift jeg må betale hvis jeg mottar anrop? Lenke til kommentar
Mistar Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Dersom du ligger under Talkmore benytter du vel NetComs nett.... tror jeg... Priser for NetCom i utlandet finner du her: Linky Lenke til kommentar
jpuma76 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 https://www.talkmore.no/pris_utland.htm "TalkMore viderefakturerer derfor kun den kostnaden som den enkelte utenlandske mobiloperatør belaster deg for mobilbruken, samt et administrasjonsgebyr på 20%. På denne måten oppnår du som kunde av TalkMore mye lavere priser på din mobilbruk i utlandet enn hos andre mobiloperatører." Hvordan skal du finne ut hva eksempelvis Vodaphone tar når jeg er i England? Hvordan kan jeg da sammenligne priser med eksempelvis Telenor og NetCom som utelukkende opererer med nettopriser -- det jeg faktisk betaler. Det er uinteressant om Talkmore fakturerer tillegg på 4%, 40% eller 20%. Det er fortsatt like uoversiktlig. Anbefaler du ringer / mailer dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå