Lanka Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Haha da kunne man jo heller kjøpt seg en slange og dyppet den i maling før man sendte den avgårde over buksen. Er man heldig så får man jo også et par saftige hull på den hvis du gjemmer litt rottekjøtt under området du vil ha hullene. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Men hva mener dere med å knyte buksen? Har også en svart bukse jeg kanskje blir å prøve på hvis det funker. Endret 25. juli 2005 av b0berg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Har en naturlig stylet dieselbukse som jeg har hatt siden ungdomskolen Den begynner å bli litt VELDIG slitt nå da, men skal se om jeg får lagt ut bilde av den en gang Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Men hva mener dere med å knyte buksen?Har også en svart bukse jeg kanskje blir å prøve på hvis det funker. Er det ikke bare og knøvle det i hopp da? :!: Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Knyt i vei. Man kan få mye forskjellige effekter. Ingen knuter er like - Ingen snøkrystaller er like Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå