Andreaz_ Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Ble ikke så ille dette Tror jeg må teste det med en litt-for-mørk bukse jeg kjøpte på Skagen (Danmark) Lurer på om vi har klor hjemme ... Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Hehe ja prøv det =) Jo et tips til deg, siden jeg har kloret mange bukser før og det gikk dårlig. Ha ikke i altfor mye klor, og ikke ha den altfor altfor lenge i. Men en viss tid må du jo regne med. Mine tidligere bukser ble kremhvite med noe blånyanser i. Og det eneste som skapte kontraster var de gule sømmene. Ikke no fint i det hele tatt. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Det der ble jo drit tøft.. Men jeg klarer ikke å forestille meg effekten på en slik bukse som jeg har. Tok den frem, og den var vist ikke så veldig slitt som jeg trodde, men det har jo ikke noe å si.. Seff var batteriene til kamera ikke ladet.. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Du knipser et raskt bilde hvis du er rask =P Prøv å forklar effekten du vil ha da Endret 23. juli 2005 av Lanka Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Fortsatt våken? Tok bilde nå Har ikke peiling på hva jeg vil ha, bare lurer på hvordan det kan bli.. Har heller ikke lyst å ødelegge buksa.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Kjøp en billig en på H&M. Den der vil ikke bli bra i resultat. (Ja, har kloret et par bukser..) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Da er bildene klare. Mulig ikke alle liker den, men hadde den på isted og fikk mange blikk, og det var til og med en som kom bort til meg og spurte om den var "Custom Made"! Turister altså, men for det. Det var gøy å høre. Området på baksiden av høyre ben er blått som dere ser, og det er jo ekstra tøft. At det ikke ble symmetrisk. Og at den blir one of a kind. http://www.home.no/crazylanka/Foran.jpg http://www.home.no/crazylanka/Bak.jpg ser at det ble bra , gjorde du som jeg anbefalte ?? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hmm, har ingen aning hvordan det blir med den fargen jeg nei.. Kanskje jeg har noen andre som passer bedre.. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Hmm, har ingen aning hvordan det blir med den fargen jeg nei.. Kanskje jeg har noen andre som passer bedre.. Den ser jo bra ut til å prøve da. Hvis den ikke er altfor dyr. Man tenker som vanlig at man ikke vil ødelegge den, men vil heller ha et godt resultat. Men man kan ikke få både i pose og sekk. Og tommelfingerregelen er at du ikke må ha den i væsken altfor lenge, så går det meste bra. @ Ftz- : Jeg gjorde delvis som du sa ja. Mange takk Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Den til Lanka så litt veldig "billig" ut.. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Den til Lanka så litt veldig "billig" ut.. Hva annet forventer du når den er hjemmelaget?? Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Den til Lanka så litt veldig "billig" ut.. Synes den ble drit kul jeg... Jeg vil også prøve... Nå har jeg bare en bukse det ikke er masse hull i.. På tide å investere i litt nytt tror jeg... H&M neste Men det er jo litt kult med hull og da synes jeg.. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Hva er beste måte å lage hull på? Har hørt ostehøvel her inne, og noen nenvte sandpapir. Hva bruker dere? Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 JEg bruker naturmetoden bruker buksa til det blir hull i den... Å være dritt full har også funket en gang eller to.. , men da ble ikke hullet så veldi kult.. Hvis man hiver en bukse inn ivaskemaskin sammen med noe grus så burde vel den bli slitt, sånn at det ser ganske naturlig ut?? Jeg har også vurdert å lappe buksene mine.. Synes det er ganske kult.. Rosa lapper, cord fløyel eller noe sånt... Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Hehe høres ganske fett ut, altså bruke den til den blir slitt. Men det tar jo sin tid da. Og det er mange som ikke har tålmodighet, blant annet meg . Jo, noe som er veldig in nå er at du lapper buksene fra insiden. Altså at du får disse rufsete kantene på buksene, med lappen i midten sydd fra innsiden. Gjerne med burberry eller skotsk rutete mønster på lappen. Knall. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Har en bukse som er naturlig slitt ved lommene. egentlig i overkant mye. Men er kanskje fordi jeg alltid går med hendene i lommene til jeg må bruke dem til feks dører o.l Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hvis man hiver en bukse inn ivaskemaskin sammen med noe grus så burde vel den bli slitt, sånn at det ser ganske naturlig ut?? Det hadde nok blitt litt dyrt i lengden.. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Med bukser eller vaskemaskiner? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Vel, man måtte jo ha kjøpt seg en ny vaskemaskin hver gang man skulle 'style' en ny bukse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå