Gå til innhold

Hvordan style en bukse? *M/ Resultat*

Lanka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe ja prøv det =) Jo et tips til deg, siden jeg har kloret mange bukser før og det gikk dårlig. Ha ikke i altfor mye klor, og ikke ha den altfor altfor lenge i. Men en viss tid må du jo regne med. Mine tidligere bukser ble kremhvite med noe blånyanser i. Og det eneste som skapte kontraster var de gule sømmene. :no:

Ikke no fint i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Da er bildene klare. Mulig ikke alle liker den, men hadde den på isted og fikk mange blikk, og det var til og med en som kom bort til meg og spurte om den var "Custom Made"! Turister altså, men for det. :p Det var gøy å høre.

Området på baksiden av høyre ben er blått som dere ser, og det er jo ekstra tøft. At det ikke ble symmetrisk. Og at den blir one of a kind.

http://www.home.no/crazylanka/Foran.jpg

http://www.home.no/crazylanka/Bak.jpg

ser at det ble bra , gjorde du som jeg anbefalte ??

Lenke til kommentar
Hmm, har ingen aning hvordan det blir med den fargen jeg nei..

Kanskje jeg har noen andre som passer bedre..

Den ser jo bra ut til å prøve da. Hvis den ikke er altfor dyr. Man tenker som vanlig at man ikke vil ødelegge den, men vil heller ha et godt resultat. Men man kan ikke få både i pose og sekk. Og tommelfingerregelen er at du ikke må ha den i væsken altfor lenge, så går det meste bra.

@ Ftz- : Jeg gjorde delvis som du sa ja. Mange takk

Lenke til kommentar
Den til Lanka så litt veldig "billig" ut.. :hrm:

Synes den ble drit kul jeg... :thumbup:

Jeg vil også prøve... Nå har jeg bare en bukse det ikke er masse hull i.. På tide å investere i litt nytt tror jeg... H&M neste :) Men det er jo litt kult med hull og da synes jeg..

Lenke til kommentar

JEg bruker naturmetoden :) bruker buksa til det blir hull i den... Å være dritt full har også funket en gang eller to.. :innocent: , men da ble ikke hullet så veldi kult..

Hvis man hiver en bukse inn ivaskemaskin sammen med noe grus så burde vel den bli slitt, sånn at det ser ganske naturlig ut??

Jeg har også vurdert å lappe buksene mine.. Synes det er ganske kult.. Rosa lapper, cord fløyel eller noe sånt...

Lenke til kommentar

Hehe høres ganske fett ut, altså bruke den til den blir slitt. Men det tar jo sin tid da. Og det er mange som ikke har tålmodighet, blant annet meg :roll: .

Jo, noe som er veldig in nå er at du lapper buksene fra insiden. Altså at du får disse rufsete kantene på buksene, med lappen i midten sydd fra innsiden. Gjerne med burberry eller skotsk rutete mønster på lappen. Knall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...