Gå til innhold

Hvordan style en bukse? *M/ Resultat*

Lanka

Anbefalte innlegg

Poenget er at du ikke skal pensle det på. Du skal dyppe penselen i klor også sprute det på med ved å "kaste" klor fra penselen på buksen. Det vil da danne seg et jevnt og kult mønster. Pass på at penselen er godt dyppet i klor så du får en fin hvitfarge! Og regn med at du må ha 2 eller 3 omganger med klor! Både på fram og bakside! Du skal begynne å se et resultat etter bare en time etter at kloren er sprutet på. Dagen etterpå er buksen klar til bruk! ;) Selvfølgelig etter et par vask. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er jobben gjort. Brukte nok ingen av metodene som er oppgitt ettersom jeg er litt lat og ikke gidder å gå til innkjøp av de tingene som er nevnt ( pensel og svovelsyre :p ). Men gjorde det på min egen måte, som faktisk ga meg et meget godt resultat. Jeg jobber i et renseri og har ubegrenset tilgang på klor og andre sterke midler, så dette gikk i boks med litt klor i en bøtte med vann, og knyte hele buksen og legge den oppi i 15 minutters tid. Jeg dro etter jobb til Carlings ( Karl Johan ) og spurte om de noengang ville få inn slike bukser, og viste fram den nylagde da. Og da sa de at det ville de nok ikke, og at den trolig ville ha kostet 1400 spenn eller no, fordi den var så bra laget. Skal prøve å poste et bilde av den senere.

Lenke til kommentar

Kjøpte den ikke. Altså det som skjedde var at jeg bestilte den fra en nettsjappe exceed.no . Og da jeg mottok den i posten så var det ikke buksen jeg hadde bestilt. Jeg tok kontakt og forklarte dem at dette ikke var dt jeg skulle ha. Brukte litt kjeft for å være litt slem. Og da sa han mannen at som plaster på såret skulle jeg beholde buksen og få en ny som lignet den jeg hadde bestilt. Så den jeg fikk gratis var på en måte bare prøvekanin for styling. Og det funket ganske så bra!

Skal få tatt et bilde nå snart

Lenke til kommentar

Da er bildene klare. Mulig ikke alle liker den, men hadde den på isted og fikk mange blikk, og det var til og med en som kom bort til meg og spurte om den var "Custom Made"! Turister altså, men for det. :p Det var gøy å høre.

Området på baksiden av høyre ben er blått som dere ser, og det er jo ekstra tøft. At det ikke ble symmetrisk. Og at den blir one of a kind.

Foran.jpg

Bak.jpg

Lenke til kommentar

@ ThaAndre : Buksen min var også sånn. Slitt på kneområdet og rompeområdet. Du burde vel ha vanlig jeans ( blåfarget ), men har aldri prøvd med andre farger. Du sier du har svart/mørk? Det høres utrolig kult ut. Altså å få en bukse med svart og grå og alle nyansene imellom. Prøv det ;) Og post bilde..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...