Gå til innhold

Hvordan style en bukse? *M/ Resultat*

Lanka

Anbefalte innlegg

Jeg har en vanlig blå Denimbukse. Det jeg vil er å style den ved hjelp av klor. Jeg har sett før at folk klarer å få det til sånn at det blir en sånn water-effect på buksene. På en måte som at man har kastet en bøtte med vann på en bukse, og vann-mønsteret sitter igjen der.. Litt sånn stilig det syns jeg, og jeg vil prøve dette.

Noen som har noen tips for å klare å style den på fetest mulig måte? Alle tips godtas =)

Edit : Se Resultatet på side 3.

Endret av Lanka
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, har tenkt på det. Men problemet er jo at Klor er som vann i tørr plagg. Det sprer seg. Og det er nok ikke sånn jeg vil ha det. En dråpe utvider seg jo til store hvite hull. Vil vel ikke ha en farget hullete bukse :p

Lenke til kommentar
Ikke når den er stygg og ikke kan vises i offentligheten  :p

Bruk det som mekke bukse.

Bruk den hjemme osv. Ingen ser det, hvis noen kommenterer den utrolig stygge buksa di så dra fingern. Er ikke vanskligere.

Men, du kan ta nøkkelen din, og dra over, så det blir et kutt i buksa.

Ganske stilig hvis du tar deg god tid ;)

hehehe ! Ja, en uteligger hadde gjort seg, prøv med Michael Moore :whistle:

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar

er vell bare og knyte opp buksen , altså knyte beina samme, , ha tau rundomkring , samme metode som når man lager batikk . legg den i en bøtte med 10% klorløsning , kjør 2 skylle programm etter på

da får du en bukse med forskellig farger ( fra buksen orginale farge og ned til hvit)

Lenke til kommentar

Greit, det du kan gjøre for å få "stylet" buksen din.

Det er følgende.

Whitesprit, bruk varme, ja, whitesprite og varme (selvsagt ikke ild) er genialt. For å få brukt whitesprite så tar du TELG (som i stearinlys fett) på de steda du vil at det skal være sånn som det er.

Men som du sikkert skjønner da, kan du få fete mønstrer, om du drypper litt telg utover buksa, også kaster litt whitesprit utover også.

Andre ting er at du bare kan teste ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...