Whalecore Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Det kommer helt ann på hvilken type spill det er. Jeg ser f.eks ikke for meg Age of Empires2 med 3D grafikk. Men så ser jeg ikke for meg Rome:TW med 2D grafikk heller. Det RTS spillet i verden som har best/mest oversiktlig grafikk, må være Starcraft. Edit: LEIF! Endret 28. juli 2005 av xantir` Lenke til kommentar
obraso Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 hehe... mange 3d spill i dag har ikke skikkelig gameplay. men rome er et untak :!: Jeg foretrekker starcraft og ra 2. (litt 3d men er et fantastisk spill). Men warcraft3 er ikke så værst. Det har en morsom modus som heter Footman frenzy som TAR AV! :!: .vel som sakt så er det mange oppfølgere til de gammle spillene som er helt forferdelige. På grunn av at 3D grafikk motorene gjør spillet tamt og treigt Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 2D/3D Betyr ingenting, sålenge gameplayet er på topp! 4543755[/snapback] Helt enig. Varierer fra spill til spill. Selv spiller jeg ikke så mye strategispill, men når jeg gjør det går det mest i Age of Empire og Warcraft 3. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Synes Homeworld og Homeworld 2 er gode 3D strategispill. 4543593[/snapback] Heilt enig, er forøvrig en unik og fantstisk stemning i disse spillene. Eg har desevrre alldr fallt skikkelig of RTS-spill i likhet med RA etc. Skal innrømme at RA2 fekk seg noen timer på maskina,men det blei desverre for kjedelig og ensforming etter en liten stund. Da Homeworld kom i var eg solgt. 360 graders frihet og i full 3D,står som en milepæl hos meg.Homeworld 2 skuffer heller ikkje,Cataclysm kommer dårligst ut av disse spillene,men er absolutt langt i fra dårlig. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det største problemet med en del spill med 3D grafikk, er begrensningeni zoom. For eksempel i Warcraft 3 - veldig pen grafikk som i og for seg ville vært veldig bra, men det er umulig å få zoomet ut til å få godt nok overblikk. Utrolig frustrerende å bare kunne se et begrenset område av brettet på en gang. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Det er en grunn til at jeg faar en god foelelse ved aa tenke paa Red Alert 2, AOE2 og Starcraft. Det er rett og slett de beste RTS-spillene som er laget. De tre stoerste hoeydepunktene i sjangeren. Ingen senere spill har gitt meg samme opplevelse som disse tre har gjort. De er rett og slett best R:TW kom naert, men manglet noe. Alle andre ligger langt bak. Om det er fordi det er 2D-grafikk vet jeg ikke. Et eksempel paa et spill som ikke takler 3D-grafikk er "Populous" av Bullfrog. Edit: Nei, "populous: The Beginning", er det dere maa se paa. Endret 4. april 2006 av Herr Brun Lenke til kommentar
slash Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Ground control 2 er et utrolig fett 3d strategispill!! Helt fritt kamera, en fantastisk grafikk, og nyskapende gameplay. Absolutt en favoritt! Hovedproblemet jeg har med wc3 er at når to store hærer braker sammen så er det umulig å se hva som foregår.. Det er bare en stor mølje av effekter.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Det er en grunn til at jeg faar en god foelelse ved aa tenke paa Red Alert 2, AOE2 og Starcraft. Det er rett og slett de beste RTS-spillene som er laget. De tre stoerste hoeydepunktene i sjangeren. Ingen senere spill har gitt meg samme opplevelse som disse tre har gjort. De er rett og slett best R:TW kom naert, men manglet noe. Alle andre ligger langt bak. Om det er fordi det er 2D-grafikk vet jeg ikke. Et eksempel paa et spill som ikke takler 3D-grafikk er "Populous" av Bullfrog. Edit: Nei, "populous: The Beginning", er det dere maa se paa. 5857611[/snapback] Edit: Urg. Quote, ikke rediger. Tihi. Endret 4. april 2006 av Herr Brun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå