Robin B Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Fikk to brikker 4400C25, og de gikk fint helt opp til 300 HTT. Plutselig mens jeg satte og spilte fikk jeg bluescreen og Pc`en startet på nytt, jeg gikk ned til 270 HTT og problemet kom tilbake. Startet opp Prime som stoppet med en gang, og fant ut at jeg kan kjøre stabilt på 245 HTT uten problemer med Prime. Er det minne kontrolleren i Cpu`en som er problemet eller kan det være noe annet ? Begge brikkene kjører stabilt nå på 245 2,5-3-3-8, så jeg tenkte at hvis det er problemer med dem så skulle de ha feilet ganske så fort igjen ? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) du har husket og senke HTT mp? du vet at cpuen går så langt? Endret 22. juli 2005 av Sink Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) HTT mp ligger på 3x, cpu på standard hastighet. Testet nettopp minne med memtest uten og finne noen feil på 270 Mhz. Så hva kan det være utenom cpu ? Kan nevne at Prime feiler på blend testen, og ikke den andre. Forøvrig så får jeg ikke kjørt minne på høyere spenning enn 2,8v. Endret 22. juli 2005 av Robin B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå