Gå til innhold

gta3

hauk74

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat det med no-cd behøver ikke å bety at det er warez, for jeg bruker no-cd patcher innimellom på mine egne lovlig kjøpte spill bare fordi jeg er for lat til å sette inn riktig cd hver gang jeg skal spille :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-31 19:28, Blurpy skrev:

Akkurat det med no-cd behøver ikke å bety at det er warez, for jeg bruker no-cd patcher innimellom på mine egne lovlig kjøpte spill bare fordi jeg er for lat til å sette inn riktig cd hver gang jeg skal spille :smile:

Jeg er enig, men no-cd diskusjon er ikke ønsket av moderatorene, derfor utgår det.

Lenke til kommentar

Selv bruker jeg alltid no-cd "cracks" på egene kjøpte spill...

Da jeg ikke klarer å holde orden i cdsamlinga hvis jeg til støtt å stadig skal hente frem en cd nederst bunka.

Jeg tror det er mange her på forumet som føler en stor trang til å moderere dette forumet.. Greit nok at man skal si i fra når det skjer en ulovelig aktivitet, men i dette tilfellet var det ikke brudd på retningslinjene slik jeg så det.

La de som er satt til å moderere, gjøre jobben sin og bestemme dette selv.

hauk74:

Prøv å last ned en ny fil, du har sikkert funnet en fil som er korrupt.

Lenke til kommentar

Takk for støtten. Har fått det Til å virke. Takk til de som støtter no cd saken. til resten bare bann meg.. Synes om detter er så stor sak la moderatorene ta seg av det , og ikke slike som har markeringsbehov, gjerne flytt det til programm forum .Ble selv for sen til å gjøre det ( var det ikke 30 min frist) så ikk eat det var feil før etterpå..

Hilsen Hauk74

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...