TST Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Quantic Dreams kan nå meddele verden at deres etterlengtede og ambisiøse eventyrprosjekt Fahrenheit er ferdigutviklet, og klar for europeisk utgivelse i september. Les mer Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Endeleg eit spel som faktisk kjem ut. Syns det virker som at alle spel bare blir utstatt i det uendelege. Fahrenheit virker som ein veldig spennande tittel. Trur at vi kan ha noko stort i vente. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Fahrenheit klar for utgivelse Trodde det var enda et halvår eller noe sånn, jeg! Jaja, fint at det kommer så tidlig da. (eller... ) Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Spennende, får vel vente og se hvilke ratings den får, før jeg tenker på og kjøpe den Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Ut i fra det jeg har testet, så er det bare å glede seg. Dette blir et interaktivt eventyr uten like... håper jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg